سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

تاکتیک‌های "FBI" برای مقابله با مخالفان دولت امریکا

 

 

یک نویسنده آمریکایی اعتقاد دارد که دستگاه‌های امنیتی آمریکا با ایجاد گروه های تروریستی ساختگی و برخورد با آنها اقدام به سودجویی می کنند.

ادامه مطلب ...

فتوای مضحکانه دیگری از وهابیان سعودی

فتوای مضحکانه دیگری از وهابیان سعودی
"سیرنیوز": یک شیخ وهابی، برگزاری هرگونه انتخابات را "تشبّه به کفار" دانست و آن را حرام اعلام کرد!
به گزارش سیرنیوز به نقل از شبکه العالم، در پی افزایش انتقادات درباره انتصاب اعضای مجلس نمایندگان عربستان از سوی پادشاه و تاکید بر برگزاری انتخابات در برخی محافل اجتماعی و پایگاه های اینترنتی عربستان، شیخ عبدالرحمن برّاک در تازه ترین فتوای خود، برگزاری انتخابات را "حرام" و آن را تشبّه به کفار دانست!براک با نوشتن یادداشتی طولانی در صفحه شخصی خود در سایت تویتر – که رسانه های عربستان امروز چهارشنبه آن را منتشر کردند- آورده است: استفاده از روش انتخابات برای تعیین اعضای مجلس شورا یا هر مجلس دیگر، توسط کفار به کشورهای اسلامی وارد شده و حرام است........

ادامه مطلب ...

بحران هویت اپوزیسیون خارج نشین و سردرگمی متاثر از دروغگویی

بحران هویت اپوزیسیون خارج نشین و سردرگمی متاثر از دروغگویی ضد انقلابها‌
"سیرنیوز": بحران هویت اپوزیسیون خارج نشین و سردرگمی متاثر از دروغگویی ضد انقلابها‌، به صورتی مضحک در مباحث درون گفتمانی نسلهای جدید و قدیم آن دنبال می‌شود‌.
به گزارش سیرنیوز؛ طیفی از ضد انقلاب که در حوادث سال 88 با طرد شدن از سوی مردم و فرار به خارج از کشور نسل جدیدی از اپوزیسیون را شکل داده اند، با مشاهده رفتارهای زننده نسل قبلیشان در دیسکو ها و کلوب های شبانه به ناامیدی و افسردگی زبان به اعتراض به هم قدیمی ترها گشوده اند . .......

ادامه مطلب ...

رضا پهلوی، محور سرگردانی اپوزیسیون است

 

 

 برخی بر این باورند که از اطرافیان رضا پهلوی باعث ناکامی وی می باشند، ولی گذشت زمان به ما نشان داد که مسئول بیشتر اشتباهات و تقصیرات خود وی است و رضا پهلوی شخصاً محور سرگردانی اپوزیسیون به شمار می رود.

 

به گزارش سرزمینم بلوچستان  "نیما فرمین"، دارای مدرک دکترای حقوق از دانشگاه مونت پلیه ی فرانسه در سایت فرهنگ

” آیا در رژیمی که در آن برابری میان شهروندان وجود ندارد، و رضا پهلوی ادعای برتری ژنتیکی! بر دیگران دارد و خود را وارث سلطنت می داند، می توان آن حکومت را دموکراسی نامید؟ رضا پهلوی در مصاحبه ی اخیر خود کودکانه پاسخ داد: «من با مشکل ژنیتکی کاری نمی توانم بکنم!» “

ایران می نویسد:

ادامه مطلب ...

اپوزیسیون خودش را تکان داد/ نقش اپوزیسیون در جنگ تحمیلی

روزنامه نگار بین المللی صدای آمریکا با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی در ایران از نیروهای اپوزیسیون خواست تکانی به خود بدهند. وی همچنین برخلاف ادعای میهن پرستی اش، از اپوزیسون به دلیل آن که از موقعیت جنگ تحمیلی برای فشار آوردن به مردم ایران استفاده نکردند، انتقاد کرد.
ادامه مطلب ...

‌سیستان و بلوچستان ‌الگوی وحدت و امنیت پایدار در ایران

 

 

‌سیستان و بلوچستان ‌الگوی وحدت و امنیت پایدار در ایران

یک کارشناس ‌انتظامی و امنیتی می‌گوید نسبت دادن نا‌امنی ‌‌به ‌منطقه سیستان و بلوچستان، ظلم و جفایی جبران‌ناپذیر است چرا که ‌امروز این استان ‌الگوی‌ وحدت و یکپارچگی و امنیت ‌پایدار است.

 

امیر سرتیپ احمد ریسمانچیان با بیان اینکه ‌تولید علم حاصل تلاش محققان و پژوهشگران است، افزود: پژوهش و تحقیق در زمینه علوم و فنون با گرایش‌های گوناگون و فوق‌العاده متنوع موجبات توسعه و تکامل را در ابعاد صنعتی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی فراهم می‌سازد.

.....

ادامه مطلب ...

ضرورت روشن بودن چراغ‌های اتومبیل در طول روز

طرحی جالب برای کاهش آمار سوانح رانندگی در ایران
ضرورت روشن بودن چراغ‌های اتومبیل در طول روز

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه سیستان و بلوچستان از اجرای طرح روشن کردن چراغ خودروها در طول روز برای کاهش آمار تصادفات خبر داد.

خبرگزاری فارس: ضرورت روشن بودن چراغ‌های اتومبیل در طول روز

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، عبدالرضا صالحی اظهار داشت: علی‌رغم اجرای طرح‌های مختلف پلیسی در سطح جاده‌های اصلی و فرعی به منظور کاهش تصادفات همچنان شاهد افزایش تخلفات حادثه‌ساز هستیم به‌طوری که نبستن کمربند ایمنی توسط رانندگان و سرنشینان خودروهایشان و سرعت غیر مجاز بیشترین آمار تخلفات رانندگی طی 9 ماه اول سال‌جاری را به خود اختصاص داده است.

ادامه مطلب ...

طبابت یا تجارت

 

دقت کرده اید تمام پزشکانی که در سطح شهرستان نیکشهر در حال خدمت رسانی به مردم یا به نوعی حساب بانکی خود هستند!! البته که حق آنهاست و نوش جانشان اما آیا خوردن سوگند خدمت صادقانه به مردم فقط یک عمل ظاهری است واقعا چرا تمام پزشکانی که در سطح شهرستان نیکشهر کار می کنند فقط به علت اینکه جای دیگری برای آنها خالی نبوده است و یا بالا تر بودن حقوق پرداختی به آنها در این شهرستان تصمیم به کار در این شهر با مردمان شریفش گرفته اند و خدمت به مردم در چه سطحی از افکار آنها برای انتخاب نیکشهر برای کار قرار داشته است و یا فقط به فکر راحت طلبی و مال اندوزی هستند.

ادامه مطلب ...