سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

مردم سیستان و بلوچستان بالاترین میزان مشارکت در انتخابات را دارن

شهرکی اعلام کرد/
مردم سیستان و بلوچستان بالاترین میزان مشارکت در انتخابات را دارند
زاهدان-خبرگزاری مهر: مسئول روابط عمومی و کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان زاهدان گفت: مردم سیستان و بلوچستان در تمامی عرصه های انقلاب و به خصوص انتخابات بیشترین آمار مشارکت و حضور در صحنه را دارند.

محمد علی شهرکی در گفتگو با مهر اظهارداشت: حضور و مشارکت بیش از 70 درصدی مردم در انتخابات گذشته دراستان نشان از توجه مردم استان به حراست از دستاوردهای انقلاب دارد.

وی ترغیب و آماده سازی بستر حضور مردم در پای صندوق های رای را وظیفه ای همگانی دانست افزود: در این راستا نقش روابط عمومی ها و رسانه ها نسبت به سایر نهاد ها پر رنگ تر و خطیر تر است.

وی با اشاره به اینکه تلاش های دشمنان نظام و انقلاب در راستای شبهه افکنی وایجاد روحیه یاس و ناامیدی در جامعه معطوف شده است ادامه داد: در این شرایط روابط عمومی ها و رسانه های شنیداری و دیداری باید نسبت به تقویت و همبستگی ملی و منطقه ای و همچنین تزریق روحیه امید در جامعه تلاش کنند.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی افزود: مهمترین جلوه حماسه سیاسی در سال جاری برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با حضور و مشارکت حداکثری مردم است.

وی نقش روابط عمومی ها در تنویر افکار عمومی و تقویت روحیه امید و نشاط اجتماعی را بسیار تاثیر گذار خواند و افزود: روابط عمومی ها در صف مقدم دفاع از دستآوردهای نظام و انقلاب قرار دارند و این امر وظیفه آنان را در انتخابات پیش رو خطیرتر و سنگین تر از گذشته کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد