سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

شستشوی مغز برای پرورش عامل ترور

  

«حمزه سراوانی» یکی دیگر از فریب خوردگان انتحاری

روزگاری درازی است که ناآگاهی، نادانی و تعصب های ناروائی نژادی، قومی، قبیله ای، زبانی، مذهبی و... با تحمیق انسانهای زود باورِ کج اندیش، از ایشان گرگ های انسان نما می سازد، که به راحتی جان می ستانند و خون می خورند! رگ غیرت نداشته ای این جماعت نادان، همواره بدست کسانی می جنبد که کارگردان این بازی آتش و خون اند. بازی گردان های از جنس آدم نما های بی غیرت، که همچون موش سکه خوار بدنبال منافع مادی شان هرکس و هرچیزی را قربانی هوا و هوس حیوانی خویش می کنند. چه بسا در این مسیر خونین، جان هزاران انسان بی گناه قربانی دیو جهالت و تعصب شده است! این خیلی عجیب نیست که آدم یا آدم نماهائی برای منافع مشروع یا نامشروع مادی خود، قوم و قبیله اش؛ دست به غارتگری، تجاوز، کشتار و... بزنند ! و توجیه رنگینی هم از نوع غیرتمندی و غیرت مداری سردهند!؟  

عجیب تر آن است که انسان نماهائی، اسیر این دیو هزار رنگ و عفریت نابودگر تعصب گردیده، و در دام تحمیق، افسون و نیرنگ مذهبی- آیینی، با سلاحی از جنس باورهای خیالی، وی را تا پای استقبال از مرگ خودآگاه و خودخواسته پیش می برد! در چنین حالتی افسون افسونگران مذهبی به حدی موثر و کارآمد است که قربانی ناخودآگاه، همانند خود به نخستین قربانی تبدیل و برای رسیدن به ثواب اخروی و بهشت خیالی، بی باکانه هم جان می دهد و هم جان می ستاند!؟ اینجا وی با باور قلبی، وجدان سبک و خیال راحت جان و هستی انسان های بی گناه را نشانه رفته و برای کمائی ثواب براحتی ((انسان)) می کشد! خون می ریزد و چه بسا خود نیز به جمع قربانیان می پیوندند!. چون به وی باورانده اند که آدم های دیگراندیشِ دیگرمذهب(شیعه)، اصلاً نه آدم اند و نه مسلمان پس باید نابود شان کرد! زیرا، حذف فیزیکی دیگر اندیشان آن هم از نوع شیعه نه تنها مذموم نیست؛ بلکه، چه بسا رضائی خدا و رسولش را نیز در پی دارد !؟ .  

#کریم بلوچ#

نظرات 1 + ارسال نظر
Hamed شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:48

بمب گذاری و حملات انتحاری و کشتن آدم های بیگناه بدون هیچ دلیل و مدرکی تنها از یک قشر مردم برمیاد که اون هم مسلمانان هستن. این یک حقیقت هست و هیچ کس هم نمیتونه بگه نه اینطور نیست.زمین و زمان از دست این مردم و این دین در حال نابودی و به قهقرا رفتن هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد