سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

اتصال شهرستان قصرقند به کریدور شرق و غرب

خبرگزاری فارس: اتصال شهرستان قصرقند به کریدور شرق و غرب

فرماندار قصرقند خبر داد
اتصال شهرستان قصرقند به کریدور شرق و غرب

فرماندار قصرقند گفت: در آینده نزدیک شهرستان قصرقند به کریدور شرق و غرب اتصال می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرقند، کورش محمدی ظهر امروز در جمع نمازگزاران شهرستان قصرقند با تبریک عید مبعث و گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) و قیام خونین 15 خرداد اظهار داشت: اگر امروز ما در فضای اسلامی قرار داریم به برکت انقلاب اسلامی و وجود نازنین حضرت امام راحل است.

وی افزود: بیداری اسلامی اخیر در کشورهای مختلف که فضای جدید دموکراسی را تجربه می‌کنند، نشأت گرفته از انقلاب اسلامی و برکات نظام است.

فرماندار قصرقند به دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز جمعه آینده اشاره کرد و بیان داشت: این دو انتخابات بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است که هم در بعد داخلی و هم در بعد خارجی مورد توجه دشمنان نظام و انقلاب قرار گرفته است.

محمدی بیان کرد: معاندین و دشمنان نظام به دنبال این هستند تا مردم از صندوق‌های رأی فاصله بگیرند و با فریب و نیرنگ قصد دارند که به هر طریق ممکن انتخابات سال حماسه سیاسی را خدشه‌دار کنند و سلامت آن را به چالش بکشند.

وی گفت: عناصر ضد انقلاب در فضای مجازی و شبکه‌های بیگانه قصد دارند که کشور ما را ناامن جلوه دهند و اعلام کنند که در کشور ما تبعیض و ناآرامی و اختلاف وجود دارد تا به این طریق به اهداف شوم خود برسند.

فرماندار قصرقند تصریح کرد: وجود گروهک‌های تروریستی در کشورهای همسایه و سرقت‌های مسلحانه و سرقت کابل‌های برق و مخابرات و... همه از برنامه‌های طراحی شده دشمنان نظام است که بگویند کشور ما ناامن است.

محمدی بیان داشت: هدف دیگر دشمن این است که با پوشش‌های مختلف به دنبال ترور شخصیت افراد روحانی و علمی هستند تا به هدف خود برسند و مردم را از نظام و انقلاب مأیوس کنند.

این مسئول اذعان داشت: مردم ما بیدار هستند و با شرکت در انتخابات هفته آینده به دشمن نشان خواهند داد که گول تبلیغات آنان را نخواهد خورد.

محمدی به نشست‌ها و مناظره‌های تلویزیونی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در رسانه ملی نشست‌ها و مناظره‌های خوبی برگزار شده و مردم با تحقیق و بررسی به راحتی تشخیص خواهند داد که چه کسی صلاحیت انتخاب شدن را دارد.

وی ادامه داد: من به عنوان فرماندار و خادم مردم باید شرایطی را فراهم کنم تا مردم به بهترین نحو در انتخابات شرکت کنند و از آرای آنان صیانت کنم.

فرماندار قصرقند گفت: مردم با هر سلیقه و گرایشی، هر کسی را انتخاب کنند از نظر وی فرد شایسته‌ای خواهد بود اما دشمن این را به مردم القا کرده که انتخابات مهندسی شده است لذا اگر قانون را محور قرار دهیم همه مشکلات حل خواهد شد.

محمدی درباره انتخابات شوراها اذعان داشت: انتخابات شوراها هم سرنوشت‌ساز است و فرقی نمی‌کند که چه کسانی انتخاب می‌شوند اما مردم سعی کنند به دور از وابستگی‌های قومی و طایفه‌ای افراد مورد نظر را انتخاب کنند.

وی گفت: شوراها بازوان قدرتمندی برای شهرداری خواهند بود و ما هم به عنوان مسئولان اجرایی، مشکلات را از طریق آنان رصد کرده و در صدد حل آن بر خواهیم آمد.

فرماندار قصرقند در ادامه از اتصال شهرستان قصرقند به کریدور شرق و غرب خبر داد و افزود: شهرستان قصرقند در آینده از طریق محور ترانزیتی بندرعباس - پیشین به این کریدور مهم وصل خواهد شد تا به عنوان منطقه ترانزیتی شناخته شود.

محمدی متذکر شد: اتصال شهرستان قصرقند به منطقه آزاد چابهار یکی دیگر از برنامه‌های ماست که در صورت تحقق شاهد شکوفایی و رونق اقتصادی آن خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد