سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

ناراحتی BBC از عدم تنش سیاسی در کشور پیش از انتخابات

نویسنده: محسن پناهجو -

به نقل از 598:

گروه رصد رسانه های ضد انقلاب - در حالی که مردم ایران خود را برای حضور حماسی در انتخاب ریاست جمهوری آماده می‌کند، برخی رسانه‌های غربی از جمله بی بی سی فارسی می کوشند تا این فضا را آرام اما حماسی را برهم زنند تا شاید از این راه به اهداف خود برسند.

به گزارش پایگاه 598، بی بی سی فارسی که بنگاه خبرپراکنی دولت بریتانیا محسوب می‌شود شب گذشته در بخش‌های مختلف با بیان خبرهایی در راستا تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن فضای انتخابات بار دیگر سیاست رسانه ای خود را در خصوص انتخابات اتی ایران به نمایش گذاشت.

در همین خصوص یکی از خبرنگاران بی بی سی در فیس بوک خود نوشت : «آیا این حسیه که من دارم یا واقعا در داخل هم همه چیز همین قدرآرومه؟انگار نه انگار که فردا روز ثبت نام نامزدهای انتخاباته؟فضای سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی مثل هر روز دیگه است!»
رعنا رحیم پور مجری بهایی تلویزیون دولتی انگلستان (بی بی سی فارسی)

از سوی دیگر شبکه بی بی سی که از تلاش کاندیدای ریاست جمهوری برای هم افزایی و هم فکری در ورود به این عرصه ناراحت بوده در بخش های مختلفی از برنامه های خود سعی در القای عدم استقبال مردم از کاندیداهای موجود نمود.

البته این ترفند بی بی سی فارسی است تا فضای آرام در کشور را به تنش کشانده و همانند فتنه سال 88 با فریب دادن مردم به اهداف شوم خود برسد.

لازم به ذکر است رسانه های ضدانقلاب به مدد امکانات دشمنان قسم خورده ایران اسلامی سال هاست که در دوره های مختلف انتخابات ایران، با دعوت به "تحریم" انتخابات، شکست مردم سالاری دینی را انتظار می کشیدند اما بعد از نقش بر آب شدن این سناریوها، با تغییر کلید واژه خود، "اسم رمز "تقلب در انتخابات" را به عوامل داخلی خود مخابره کردند که البته با قانون گریزی عده ای، بدعت‌های ناروایی گذاشته شد و با اعلام اینکه "ما پیروز انتخاباتیم" آنهم پیش از شمارش آرا، هزینه هایی برای نظام اسلامی ایجاد گردید و باعث طمع دشمنان شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد