سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

حکایت اپوزسیون بلوچستان در حوادث راسک/از همجنسگرایی تا بیانیه نو

 

 

حکایت اپوزسیون بلوچستان در حوادث راسک/از همجنسگرایی تا بیانیه نویسی!

 

حزب مردم بلوچستان که سال‌هاست با ترزیق پولهای سرویس‌های کشورهای غربی علی الخصوص آمریکا و اسرائیل ارتزاق می‌کند از همان حزب‌های چند نفره اپوزسیون جمهوری اسلامی در خارج از کشور هست که با نوشتن بیانیه هراز چندگاهی برای ادامه حیات سیاسی به خودشان تنفس مصنوعی می‌دهند.

خط مش حزب مردم بلوچستان که در مراکز مطالعاتی متعلق به محافل افراطی صهیونیست تعیین می‌شود، تکمیل کننده بخشی از استراتزی مقابله با نفوذ روز افزون انقلاب اسلامی در جهان اسلام و علی الخصوص خاورمیانه می‌باشد.

در تناقضات رفتاری حزب مردم بلوچستان همین بس که برخی اعضای آن نه تنها از جنایات گروهک ریگی در سیستان و بلوچستان بارها حمایت کرده‌اند بلکه شاخه رسمی همجنسگرایی نیز در این حزب وجود دارد و نکته جالب آنکه ان را مانند بسیاری از اپوزسیون خارج از کشور نشانه متمدن بودن و دموکراسی خواه بودن خود می‌دانند!

این حزب چند نفره حتی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مردم سیستان و بلوچستان خواسته بود که این انتخابات را تحریم کنند ولی مردم این استان بالای ۸۰ در صدد در آن انتخابات شرکت کردند و میزان وزن این چنین احزابی را حتی نزد اربابان غربیشان به خوبی یکبار دیگر نمایان کرد.

پس از برخی ناآرامی‌ها در شهرستان راسک به گفته دادستان زاهدان با سواستفاده برخی افراد از احساسات پاک مردم خوب و متدین منطقه صورت گرفت؛ عملکرد این حزب فلاکت تاریخی اپوزسیون را به خوبی نشان داد.

صدور بیانیه های تکراری و مصاحبه های مهره های سوخته این حزب که فساد اخلاقی ومالیشان حتی در برخی رسانه های غربی نیز برملا شده حکایت حزبیست که حتی از جنگ بر علیه ایران و تحریم مردم این کشور به خاطر دستاورد بزرگ هسته ای حمایت می‌کند و تجزیه بلوچستان را از ایران حق مردم بلوچستان می‌داند.

اما آنچه در این بیانیه‌ها و مصاحبه‌ها فلاکت اعضای این حزب وابسته به آمریکا را مشخص‌تر می‌کند عدم آگاهی از مسائل داخلی بلوچستان و اکتفا به بزرگ نمایی هایست که تنها بدرد رسانه های ضد انقلاب می‌خورد، هست.

به عنوان نمونه رضا حسین بر یکی از به اصطلاح کارشناسان این حزب در مصاحبه با رادیو فرانسه در پاسخ به این سوال که جمهوری اسلامی در پی آن است که با انتصاب تحرکات تند و بنیادگرایانه مذهبی به مدارس علمی سنی مذهب کنترل آن‌ها را به دست بگیرد می‌گوید: جمهوری اسلامی در تلاش است که با به دست گرفتن کنترل مدارس علمی سنی مذهب فقه شیعه را جایگزین فقه سنی کند و از این طریق فقه سنی را دچار تحریف کند.

رسانه های ضد انقلاب نیز که به صورت شبکه عنکبوتی به هم متصل هستند پس از برخی ناآرامی‌ها تلاش کردند با انتشار بیانیه های این حزب غربگرا و مصاحبه با برخی اعضای آن فعلا همچنان در فضا رسانه های خارج از کشور ان‌ها را زنده نشان بدهند که حداقل بودجه های تخصیص داده شده از طرف سرویس‌های جاسوسی تا مدتی دیگر ادامه پیدا کند!

منبع: زاهدان پرس

نظرات 1 + ارسال نظر
EMPIRE شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 http://www.ghoghnooschat.com


دلبرم اندر خیالم خود نمایی میکند
در فراقش ای دل من بینوایی میکند
او برفت و پشت پا زد بر دل و دنیای من
کار دل را بین که بهرش بیقراری میکند
سلام دوست عزیز
آموخته ام اگر کسی یادم نکرد او را یاد کنم شاید او از من تنهاتر باشد .دوست من گرد هم جمع میشویم تا لحظه های مان را پراز نشاط کنیم ققنوس چت برای شما فضایی پر از صمیمیت وهمبستگی ایجاد میکند اشخاص فرهیخته ای مانند شما محفل ما را روشن تر میکنند.به ما بپیوندید و با شرکت در مناظرات و مباحثات مختلف به رشد فکری و فرهنگی دوستان خود کمک کنید زیرا که:
بنی ادم اعضای یکدیگرند
و در افرینش زیک گوهرند
شما همچنین می توانید از امکانات مختلف چت روم ما برای شیرینتر کردن لحظات خودتان در کنار ما استفاده کنید
سیستم تبادل لینک ققنوس به شما این امکان را می دهد تا وبلاگ خود را بطور رایگان در لینکدونی ما ثبت کرده و آمار وبلاگ خود را افزایش بدهید
همچنین شما می توانید با عضویت در انجمن و جامعه مجازی ققنوس از مطالب مفید، اخبار، اشعار و جملات زیبای دوستان خود استفاده کرده و دیگران را با دانسته های خود سهیم کنید
حتما به ما سر بزنید ، منتظرتون هستم
یا علی


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد