سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

ملاقات ناصر بلیده ای با عناصر سازمان CIA

بر کسی پوشیده نیست که قوم بلوچ با تاریخ کهن و دیرینه خود از سالیان دور تاکنون با تمدن آریایی همزیستی داشته و به گواه تاریخ بلوچ‌ها آریایی‌اند. این را گفتم که یادآوری کنم هیچگاه افراد یک قوم با اصالت به خود اجازه نمی‌دهند تا برای ارضای امیال خود دست به هر کاری بزنند.

بسیار سخت است ببینیم عده‌ای که سعی دارند خود را هم رنگ، هم زبان و هم لباس ما جلوه دهند در خفا کارهایی انجام دهند که چیزی جز خفت برای ما به ارمغان نیاورد. فعالیت‌هایی که نه تنها در دید دیگر هموطنان چهره‌ای ناشایست از قوم بلوچ به نمایش می‌گذارد بلکه در سطح بین‌المللی نیز موجب بی‌آبروییمان می‌شود.

بارها آمریکا و برخی از کشورهای غربی دیگر به منظور اعمال فشار سیاسی علیه ایران، کمک‌های مالی فراوانی را به سوی گروه‌های مخالف و حتی تروریستی ضد این کشور گسیل داشته‌اند و اینگونه اقدامات فرصتی شده تا گروه‌هایی بمانند استمان و زرمبش پا بر روی تمامی هنجارهای پاک مردم بلوچ بگذارند و درصدد منافع شخصی خود بر آیند.

ناصر بلیده‌ای نمونه‌ی بارزی از این هنجار شکنی و وابستگی به بیگانگان است. ایشان همراه با چند نفر که به نظر تعدادشان به شمار انگشتان دست نیز نمی‌رسد، گروهی راه‌اندازی کرده‌اند و حرف‌هایی می‌زنند، پر زرق و برق است که در خود کوچکترین اعتقادی به آن ندارند اما برای اینکه جیره و مواجبشان قطع نگردد هر از چند گاهی با اندکی تغییر آنها را تکرار می‌کنند.

مصادیق فراوانی در تایید مساله وابستگی ناصر خان و رفقایش وجود دارد که به مواردی از آن اشاره میکنیم:

کسی نیست از ایشان سئوال کند!؛ مگر … تاکسی … چقدر درآمد دارد که بتواند به واسطه آن جوابگوی مخارج مسافرت­ها (ژنو، ایتالیا، پاکستان، آمریکا و …)، کلاب­های شبانه و خرج کردن های آنچنانی و… او باشد. گذشته از هزینه‌ی عیش و نوش نیز به تازگی هزینه سنگین عمل جراحی چشم مادرش را بدون هیچگونه مشکلی پرداخت نموده. بر کسی پوشیده نیست که کمک، دلجویی و تلاش برای سلامتی والدین عملی پسندیده می باشد اما نه با پول های کثیفی که به بهای وطن فروشی و گذشتن از آرمان‌های قوم بلوچ بدست آمده است.

یکی از مسافرت های او در اوایل آبانماه سفر به آمریکا بود. مسافرتی که با هدف ملاقات با عناصر سازمان جاسوسی سیا و اعلان حلقه به گوشی تمام، صورت گرفت. بارها دیده ایم که بعد از سفرهای اینچنینی و ابلاغ راهکارهای مختلف توسط آنان، وی با جیب­های پر پول به محل اقامت خود برگشته و شروع به تحریک و برنامه ریزی برای انجام اقدامات ضد مردمی و امنیتی در داخل ایران نموده است.

البته طبیعی است وقتی افرادی مانند بلیده ای که پایگاه و جایگاهی در بین مردم ندارند و به واسطه اقداماتشان هر روز تنفر ملت از آنها بیشتر می‌شود، برای استمرار حیات سیاسی خود مجبور شوند به دامان دیگران پناه ببرند اما چه خوب بود که او و دیگر دوستانش بجای اینکه به دنبال جلب حمایت های مالی و وجوه نقدی باشند اندکی به خود آیند.

http://balochi.blogsky.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد