سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

استاندار موصل شریک جدید نفتی بارزانی و ترکیه

 

سیستم کنفدرالی در مقابل سیستم فدرالی!

 

تلاش ترکیه و کشورهای عربی به همراهی مسعود بارزانی برای سلب رای اعتماد مجلس به نخست وزیر عراق نوری مالکی، تنها وجه مشترک این طیف ها برای تضعیف مالکی نبود بلکه آنها نشان دادند که در وجه اقتصادی نیز برای دسترسی به منابع عراق و بهره برداری به نفع یک گروه و طیف خاص به توافق رسیده اند. در این بین استان موصل نیز با وارد شدن به داد و ستدهای مالی با بیگانگان بعنوان شریک سوم حکومت اقلیم کردستان عراق قلمداد شود.

ادامه مطلب ...

 

 

بولتن نیوز: بسیاری از خبرگزاری های جهان از تظاهرات دیروز مسلمانان سعودی در بخش عظیم نفتی این کشور در شرق عربستان خبر دادند و به این مطلب پرداختند که بسیاری از مسلمانان در این تظاهرات شرکت کردند.

تظاهر کنندگان عربستانی عکس های امام خمینی و مقام معظم رهبری را در روز جهانی قدس به همراه داشته و آنرا در تمام طول مسیر تظاهرات بالای دستان خود نگه داشتند.

رسانه ها، تظاهرات روز قدس در عربستان سعودی را گزارش کردند
ادامه مطلب ...

جبهه‌ای جدید علیه نتانیاهو بر سر جنگ احتمالی با ایران

 

 

جبهه‌ای جدید علیه نتانیاهو بر سر جنگ احتمالی با ایران

در عرصه سیاسی اسرائیل بر سر جنگ احتمالی با ایران نبرد سنگینی در گرفته است که هر روز ابعاد آن شدیدتر می شود.

جام سیاسی؛

سایت شبکه بی بی سی فارسی ( bbcpersian ) در خبر روز دوشنبه 30 مرداد خود نوشت" که مسئولان رژیم صهیونیستی در مورد جنگ با جمهوری اسلامی ایران به شدت دچار اختلاف نظر و درگیری با یکدیگر شده اند."

ادامه مطلب ...

تیم درمان اضطراری جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان به مناطق زلزل

 
 
تیم درمان اضطراری جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان به مناطق زلزله زده اعزام شد
زاهدان - خبرگزاری مهر: مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: تیم درمان اضطراری جمعیت هلال احمر استان متشکل از امدادگران زبده و آموزش دیده برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی اعزام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول راشکی ظهر پنجشنبه در حاشیه مراسم اعزام تیم درمان هلال ‌احمر استان به مناطق زلزله ‌زده اظهار داشت: این افراد با یکدستگاه اتوبوس آمبولانسی مجهز به کامل ترین امکانات درمانی برای کمک و درمان به آسیب دیدگان استان آذربایجان شرقی اعزام شدند.

وی گفت: چادرهای امدادی جمعیت هلال ‌احمر استان از روز گذشته برای دریافت کمک‌ های نقدی و غیرنقدی شهروندان در استان مستقر شده است.

ادامه مطلب ...

شیعه و سنی اقتدار اسلام را در روز قدس به نمایش گذاشتند

 
 
در سیستان و بلوچستان/
شیعه و سنی اقتدار اسلام را در روز قدس به نمایش گذاشتند
زاهدان - خبرگزاری مهر: مردم روزه دار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان امروز همگام با مسلمانان سراسر دنیا با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس قدرت اسلام را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم مومن و ولایتمدار سیستان و بلوچستان از ساعت هشت صبح امروز در نقاط مختلف استان در حالی که پارچه نوشته هایی در محکومیت جنایات رژیم اسرائیل و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در دست داشتند، با سردادن شعارهای فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو و قدس تو را آزاد می کنیم همبستگی خود را با مردم فسطین برای آزاد سازی قدس شریف اعلام کردند.

ادامه مطلب ...

جوانان باید به عنوان مشاور در تصمیم گیری ‌ها شریک بوده و همفکری

 
 
نارویی:
جوانان باید به عنوان مشاور در تصمیم گیری ‌ها شریک بوده و همفکری نمایند
زاهدان - خبرگزاری مهر: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید برای رفع عقب ماندگی ‌ها و مشکلات این استان، از همفکری جوانان به عنوان مشاور در تصمیم گیری ها استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حاتم نارویی ظهر شنبه در دیدار با جوانان و نخبگان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برای رفع بسیاری از مشکلات استان باید کارگروه قوی توسط جوانان تشکیل شود و نمایندگان این کارگروه موظف اند جمع بندی موضوعات مطرح شده از سوی جوانان را به استاندار ارائه دهند تا در دیدار با رئیس جمهور برای رفع آن ها چاره اندیشی شود.

ادامه مطلب ...

بازهم رسوایی العربیه سعودی؛

 

 

بازهم رسوایی العربیه سعودی؛ انتشار عکس زلزله آذربایجان بعنوان جنایت در سوریه! + سند

شبکه سعودی 'العربیه' در ادامه تلاش های خود برای تحریف واقعیت‌ها در سوریه و تحریک افکار عمومی علیه نظام این کشور، دست به یک دروغ پردازی ناشیانه دیگر زد.
ادامه مطلب ...

راه‌اندازی مرکز درمانی شبانه‌روزی بخش خصوصی در زرآباد

 خبرگزاری فارس: راه‌اندازی مرکز درمانی شبانه‌روزی بخش خصوصی در زرآباد
 
به زودی صورت می‌گیرد
راه‌اندازی مرکز درمانی شبانه‌روزی بخش خصوصی در زرآباد

خبرگزاری فارس: به مناسبت روز پزشک، مرکز درمانی شبانه‌‌روزی بخش خصوصی به زودی در شهر زرآباد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، بخشدار زرآباد صبح امروز به همراه جمعی از معتمدین و مدیران ادارات شهر زرآباد از مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس و خدمات پزشکی این شهر بازدید کردند.

ادامه مطلب ...