سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

هیچ کس با هتک حرمت مردم به جایی نمی رسد.

 

 هیچ کس با هتک حرمت مردم به جایی نمی رسد

آقای حسن روحانی به عنوان یازدهمین رئیس جمهور حکومت اسلامی انتخاب شد. به دنبال اعلام نتایج انتخابات٬ مردم ایران به خیابان ها آمدند و به شادی و خوشحالی پرداختند.
در کنار شادی مردم و تحلیل های سنجیده ی روشنفکران٬ جریان سومی را شاهد هستیم که بخشی از اپوزیسیون٬ آن را در صفحات فیس بوک و تلویزیون های خود به راه انداخته است. اپوزیسیون هتاک که سخنان اش خریداری ندارد به شدت به خشم آمده و دامنه ی هتاکی اش را به مردم تسری داده است.
واقعا شرم آور است آن چه از خامه ی این بخش از اپوزیسیون تراوش می کند. امروز در جایی می خواندم که مخالفان و منتقدان اصلاح طلب ساکن خارج از کشور باید به ایران بازگردند و اگر لازم باشد به بستن چمدان آن ها هم کمک خواهد شد!
واقعا اگر این اپوزیسیون روزی بر ایران حاکم شود -که نخواهد شد- با مخالفان فکری اش چه خواهد کرد؟ وقتی امروز بدون داشتن هیچ قدرتی خواهان تبعید مخالفان فکری خود از خارج از کشور است فردا به فرض در اختیار داشتن قدرت٬ مخالفان فکری اش را به کدامین دیار تبعید خواهد کرد؟
امیدواری به این که این اپوزیسیون روزی بر سر عقل بیاید امیدواریِ بیجایی ست. این ها چه بخواهیم چه نخواهیم به عنوان بخشی از جامعه ی ایران وجود دارند و وجود خواهند داشت. اما می توان به جوانانی که احتمال دارد تحت تاثیر حرکات و سکنات این افراد قرار گیرند گفت بیراهه ای که این ها طی می کنند به جامعه ای آزاد و آباد ختم نخواهد شد. طی این بیراهه فقط کار بی خردان است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد