سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

بار دیگر رعد تروریسم سینۀ فرزندان بلوچستان را درید

 

 

ابراهیم حسین‌بر: بار دیگر رعد تروریسم سینۀ فرزندان بلوچستان را درید

در جمعۀ مبارک که پیغمبر آن را روز عبادت و اصلاح و تزکیه قرار داد، تروریست‌ها و درندگان آرامش مردم برای انتحار و کشتن مردم نمازگزار بپا خواستند و طرح ریختند، صف‌های نماز و حرمت مسجد و محراب رکوع و سجود مومنین را شکستند و به هدف نهایی که همان ترور و خونریزی است نایل آمدند..

در جمعۀ مبارک که پیغمبر آن را روز عبادت و اصلاح و تزکیه قرار داد، تروریست‌ها و درندگان آرامش مردم برای انتحار و کشتن مردم نمازگزار بپا خواستند و طرح ریختند، صف‌های نماز و مصلای رکوع و سجود مومنین و حرمت مسجد را شکستند و به هدف نهایی که همان ترور و خونریزی است نایل آمدند.

گروهک تروریستی انصار ایران که زائیده‌ی اختلافات درونی تروریست‌های جندالله است، روز گذشته در یک عملیات انتحاری سینۀ چند کودک و نوجوان شهر چابهار را درید و از این حرکت شهادت طلبانۀ خود خوشحال و شادمان گردید!

گروهک انصار مدتی است به تربیت عاملان انتحاری می‌پردازد تا با جلیقه‌های انتحاری و بمب‌های تی‌ان‌تی آنان را رهسپار بهشت کند!

نوجوانان و جوانکان نابالغی همچون حمزه سراوانی که یا در اثر احساسات تحمیل شده و کاذب مانند وعده و رزرو خانه‌های بهشت برای ایشان! یا تحت اجبار و شرایط ناگزیر، قربانی اهداف انقیاد آور و مشمئز کنندۀ گروهک‌های تروریستی می‌شوند، کسانی که خود را امیر و رهبر و فرمانده خطاب می‌کنند اما شهامت رویارویی با فرزندان بلوچ را ندارند و به شیوه‌ای ننگین و ذلت‌بار، با توسل به دسایس و تزویر ابلیس گونه، کودکان و ورنایان ناآگاه بلوچ را سپر نیات شیطانی خود قرار می‌دهند، طفلکان ناآگاه و فریب خورده را پیشمرگ گروه می‌سازند تا واسطه‌ای برای ورود آنان به جهنم خود باشند.

اما هدف چیست؟

گروهک انصار در یکی از بیانیه های خود، گفته است؛ «رژیم خیال می‌کرد که امنیت در استان برقرار است اما این عملیات موفقیت آمیز این ادعا را زیر سوال برد».

آری هدف امنیت است، هرگاه امنیت با بمب و انفجار و انتحار تضعیف شود، جشن و شادمانی کوردلان تروریست برپا می‌شود، امروز که بلوچستان تعدادی از فرزندان خود را از دست داده است، گل‌های نوشکفته‌اش پرپر شده و در خون غلطیده‌اند و پیکرهای کودکانه و نحیفشان با دستان سفاکان وحشی مثله شده است، در چادرهای ایشان غلغله و شادی است و بهانه‌ای برای مبارکباد و شاباش بر طراحان عملیات پیروزمندانۀ رعد!

رعدی که با نفرت و کینه‌های انباشته بر جان مردم رهگذر و بیگناه فرود آمد و جانشان را گرفت، تا آرامشی باشد برای آنان که از امنیت مردم هراسان و پریشان گشته‌اند و برای این نگرانی اینگونه چاره جویی کرده‌اند!

ابراهیم حسین‌بر

hosseinbor@live.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد