سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

اسامی گروهکهای تروریستی بلوچ ضد انقلاب

 

 

 اسامی گروهکهای تروریستی بلوچ ضد انقلاب

 ابراهیم اروند

دیار بلوچستان سال های زیادی است که مورد توجه قرار گرفته است و با توجه به اینکه در سه کشور ایران، پاکستان و افغانستان  استانی به عنوان  سیستان‌وبلوچستان  با مردمی  بلوچ نشین وجود دارد سال هاست بیگانگان بی توجه به منافع ملی کشورها در تلاش است به اختلافات قومی دامن بزنند تا منافع خود را تامین کنند .

از سال  1358انواع و اقسام گروهک ها و تروریست های دست پرورده امریکا،رژیم صهیونیستی وانگلیس در کنار آن ها رژیم بعث عراق، ضمن آموزش نظامی و تروریستی به مردم اغفال شده، آنان را جذب کرده و در عملیات های تروریستی ز یادی بر علیه مردم کشورشان استفاده کردند. از این گروهک ها می توان به گروهک های منحله و تروریستی زرمبش و سازمان بامئ استار گروهای ملحد و کافر  گروه افراطی جندالله و غیره اشاره کرد.

این گروهک های تروریست از خاک بلوچستان پاکستان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و استان سیستان‌وبلوچستان  استفاده می کنند و متاسفانه کشورهای پاکستان و افغانستان  به منطقه ای برای اسکان این تروریست ها تبدیل شده است .

کمکهای مالی و تسلیحاتی این گروهکها نیز از طرف کشورهای غربی به خصوص آمریکا تامین می شود. در این راستا تصمیم گرفتیم برای آشنایی بیشتر مردم ایران با سردمداران تروریست این گروهکها اسامی این تروریستها را که نقش اصلی و هدایت کننده این تروریستها را بر عهده دارند،افشاء کنیم.

در زیر توجه شما را به اسامی تروریستها گروهکهای بلوچ ضد انقلاب جلب می کنیم. 

 

حزب مردم بلوچستان 

سازمانی زرمبش 

گروهک تروریستی جندالله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد