سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

ادامه اعتراض هزاران مسلمان به فیلم ضد اسلامی

 

 

 ادامه اعتراض هزاران مسلمان به فیلم ضد اسلامی اما سکوت گروهای سیاسی بلوچ

 

فیلم ضد اسلامی که توهین به پیامبر مسلمانها را هدف گرفته است، موجب برانگیختن خشم بسیاری از مردم مسلمان درکشورهای جهان ازجمله در لیبی، لبنان، فلسطین، عراق، ایران,یمن، ترکیه، سودان، افغانستان، مصر ، تونس ... و چند کشور دیگر گشته است. چند دیپلمات آمریکائی از جمله سفیر این کشور در لیبی کشته وچندین نفر مجروح شدند. موج بزرگی از خشم مسلمانان علیه تولید فیلم توهین‌آمیز نسبت به پیامبر اکرم(ص) توسط یک یهودی اسرائیلی در ایالات متحده، آمریکایی‌ها را به شدت نگران کرده است.

بی شک تولید و پخش فیلم ضد اسلامی که در قالب آزادی بیان صورت میگیرد بنمظور توهین و تحقیر مسلمانها وادامه سیاست اسلام هراسی وآتش زدن قرآن توسط بنیادگران مذهبی مسیحی و یا یهودی می باشد. آنها با این اقدام تحریک آمیز آهنگ آن دارند تا با اسلام مبارزه کنند.واقعا برای آندسته از وحشیهای غربی و صهیونیستی متاسفم بجای اینکه واقعیت اسلام را قبول کنند و از این حرکات پست و وحشیانه دست بردارند مدام بفکر آشوب در دنیا هستند.
قبــــــــول کنید دنیای شما فاسد و پوسیده شده و اســــــــــــلام ناب حضرت محمد(ص) در حال گسترش در لایه لایه خانه های شما شده و تا وقت دارید ای غربیها از کثافت و لجن خودتان را بیرون بکشید. در حالی که مسلمانان سراسر جهان از انتشار فیلم موهن ساخت کشور آمریکا به خشم آمده و خواستار توقف پخش این فیلم شده‌اند حزب مردم بلوچستان و زرمبش در این مورد سکوت کردند, چرا؟ آیا سکوت شما خیانت به مردم مسلمان بلوچ نیست ؟بدون شک هر مسلمان با غیرتی باید ساخت چنین فیلمهای موهنی را محکوم کند.واقعا عجیبه که اسلام عزیز هیچ دین و رنگ و . . . رو به تمسخر نگرفته است،اما اینگونه با اسلام برخورد
میکنند.و اشخاصی فرومایه با پشتوانه دشمنان قسم خورده اسلام ، دست به چنین اعمال وقیحی میزنند.مذهب در طول تاریخ هیچوقت از چنین دشمنی هایی ضربه ی جدی نخورده، وقتی دشمن روبرو می ایسته ،مثل این فیلم ها، همه هوشیارند و می جنگند!
اما بزرگترین آسیبی که هست و همیشه از اون غافلیم وقتیه که دشمن در غالب دین پنهانه،پیش میره بی اینکه توجهی رو جلب کنه

و نتیجه، انزجار هر چه بیشتر مردم از صهیونیسم و حامی آنها امریکای جنایتکار است

این فیلم (موهن ) و هزاران فیلم مشابه هم نمیتونه ذره ای از شخصیت پیامبر گرامی ما مسلمانان را خدشه دار کنه و یقین دارم عاملان تهیه این فیلم به شکل فجیحی تاوان خواهند داد . انشاالله . صلوات بر محمد  

#هوشنگ بامری#

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:07 http:////http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
وبلاگ خیلی قشنگی داری
از وبلاگ منم دیدن کن...
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد