سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

علاقه مندی دولت هند به سرمایه گذاری در بندر چابهار زیاد است

قائم مقام وزیر کشتیرانی هند:

علاقه مندی دولت هند به سرمایه گذاری در بندر چابهار زیاد است

چابهار - قائم مقام وزیر کشتیرانی هند گفت: دولت متبوعش بطور کامل از سرمایه گذاری در بندر چابهار استقبال می کند و به هر میزان سرمایه گذاری لازم و نیاز باشد از آن دریغ نمی کنیم.

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری جمهوری اسلامی قائم مقام وزیر کشتیرانی هند در رأس هیأتی اقتصادی برای سرمایه گذاری، توسعه و تجهیز از طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار دیدن کردند.

پی کی سینها ( P.K.SINHA ) در این سفر طی نشستی با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: ما پیشنهادات دولت ایران در حوزه های مختلف جهت سرمایه گذاری را جمع آوری و به دولت هند انعکاس می دهیم و امیدواریم نتایج این نشست ها مثبت باشد.

به گفته وی، دولت هند در این بندر مسائل مدیریت پورت اپراتور بندر چابهار در وضعیت فعلی، تجهیز و مدیریت فاز دوم ترمینال طرح توسعه بندر شهید بهشتی و توسعه و تجهیز و مدیریت فازهای نهایی را پیگیری می کند.

قائم مقام کشتیرانی هند ضمن ابراز خوشحالی از سفر به بنادر جنوبی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: چابهار بهترین مکان برای دسترسی به کشورهای آسیای میانه است زیرا مطمئن ترین و نزدیکترین بندر برای کشورهای آسیای میانه است و ما مطمئن هستیم با توسعه این بندر اقتصاد منطقه شکوفا خواهد شد و هند در این زمینه همکاری های لازم را به عمل خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا هیئت هندی همچنین از منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار و پروژه راه آهن چابهار – زاهدان - مشهد نیز دیدن کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد