سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

خواسته مبتذل دخترسلطنت طلب/ به بینندگان تجاوز کنید

به گزارش وب گردی باشگاه خبرنگاران ، حال و روز اسف بار اپوزسیون خارج از کشور حتی به برنامه های تلویزیونی آنها هم کشیده و آبرو ریزی تمام عیاری را برایشان رقم زده است. عباس پهلوان در حال مستی جملاتی را در برنامه تلویزیونی اش به زبان می آورد که اوج وقاحت و بی حیایی این جماعت را در برابر دوربین به نمایش می گذارد.
این سلطنت طلب دائم الخمر می گوید : " دخترم می گه که چرا با بینندگان تون تجاوز نکردید ! چند دقیقه دیگه هم میاد تا برنامه رو اجرا کنه!
پهلوان در پایان برنامه نیز میگوید :" روی همتون رو می بوسم محرم و نامحرم هم برام توفیری نمی کنه، دیگه از سن من گذشته این حرفها.

افشای رسوایی جنسی در خانواده سلطنتی انگلیس

 

برگ جدیدی از تباهی کشورهای های مدعی آزادی و دموکراسی

 

افشای رسوایی جنسی خانواده سلطنتی انگلیس که به خبر یک رسانه های این کشور تبدیل شده است در حالی اتفاق می افتد که گزارشگران حقوق بشر گزارش های وحشتناکی را از افزایش خشونت جنسی در اروپا مخابره می کنند به نحوی که در این کشورها هر چند دقیقه یک بار یک نفر مورد تجاوز قرار می گیرد . . .

ادامه مطلب ...

مروری بر کارنامه سیاه حزب الفرقان

 

 

مروری بر کارنامه سیاه حزب الفرقان

 

این گروهک تاکنون اقدامات ضد امنیتی را در استان سیستان و بلوچستان وجنوب خراسان انجام داده است که اعم فعالیت های آنها عبارت است از: بمب گذاری، ترور، گروگانگیری ، آدم ربایی، درگیری با مأموران گشتی و پاسگاه های مرزی، راه بندان مسلحانه، سرقت اموال دولتی و جاسوسی برای طالبان علیه جمهوری اسلامی ایران

سرکرده گروهک تروریستی حزب الفرقان؛در حال وارد کردن بمب به ایران برای انجام عملیات تروریستی، در مناطق مرزی پاکستان به هلاکت رسید اما او کیست؟

ادامه مطلب ...

اسرائیل می خواهد نشان دهد رئیس کیست

 

گاردین تهدیدات اسرائیل در حمله به ایران را منتفی دانست

 

نتانیاهو و پیروان اردوگاه او می خواهند این نکته را به همه بفهمانند که این تنها آنها هستند که می توانند بگویند که اصولاً جنگی درکار باشد یا نه و البته زمان آن را هم تنها خودشان تعیین خواهد کرد. به عبارت دیگر، آنها می خواهند نشان دهند که اینجا چه کسی رئیس است...

ادامه مطلب ...

مسعود خدابنده : مجاهدین به عوامل اسرائیلی در جنگ پنهانی با ایران

مسعود خدابنده : مجاهدین به عوامل اسرائیلی در جنگ پنهانی با ایران کمک می کنند

مسعود خدابنده ، عضو سابق رده بالای سازمان مجاهدین خلق می گوید که این سازمان روابط نزدیکی با عوامل اسرائیلی دارد و در عملیات های مخفیانه آن ها علیه ایران با اسرائیل همکاری می کند.
ادامه مطلب ...

1000 تن از اعضای مجاهدین خواهان بازگشت به ایران هستند

 

 1000 تن از اعضای مجاهدین خواهان بازگشت به ایران هستند

 

فرماندار شهرستان الخالص در استان دیالی عراق با اشاره به انتقال 1600 تن از اعضای گروه تروریستی مجاهدین از پادگان اشرف به کمپ لیبرتی (کمپ موقت ترانزیت) گفت که بیش از 1000 تن از اعضای این گروه خواهان بازگشت به ایران هستند.
عدی الخدران در گفت‌وگو با خبرگزاری سومریه‌نیوز با اشاره به آغاز مرحله انتقال اعضای این گروه از تاریخ 17 فوریه سال جاری تا ادامه آن تا به امروز بیان کرد که کمیته نظارت بر تخلیه پادگان اشرف، مرحله انتقال 1600 تن از اعضای گروه تروریستی مجاهدین را به پایان رسانده است.

ادامه مطلب ...

ترور سرطایفه "هاشم زهی" در ریگان

  

 

 ترور سرطایفه "هاشم زهی" در ریگان

 سرهنگ داود بدر آبادی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان اظهارداشت: هاشم
زهی یکی از بسیجیان فعال منطقه بود که در امنیت شهرستان و مناطق عشایری همکاری خوبی
داشت.

مهر: خدابخش هاشم زهی عضو دسته رزمی لشکر مردم پایه 41 ثارلله و سر طایفه هاشم زهی به هنگام نماز صبح توسط افراد ناشناس ترور شد.

ادامه مطلب ...

ضدانقلاب ساکن آمریکا

ضدانقلاب ساکن آمریکا ...

گفت: یکی از ضد انقلابیون ساکن آمریکا در صفحه «فیس بوک» خود خطاب به خانم هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا نوشته است «خانم کلینتون! از شما توقع نداشتیم»!
گفتم: چرا؟! مگه چی شده؟ خانم کلینتون که از هیچ کمک مالی و سیاسی و تدارکاتی به گروه های اپوزیسیون دریغ نکرده.
گفت: نوشته، خانم کلینتون در مصاحبه خود با بی بی سی و VOAبه اپوزیسیون اهانت کرده و آنها را به طور تلویحی «بی عرضه» نامیده است.
گفتم: مگه دروغ گفته؟!
گفت: این ضد انقلاب فراری نوشته است؛ «خانم کلینتون مگر فراموش کرده اید که دولت آمریکا با همه قدرت و امکاناتی که دارد طی 32 سال گذشته نتوانسته است در مقابل ایران کاری انجام بدهد، چطور از چند گروه اپوزیسیون انتظار معجزه دارید»؟!
گفتم: حیوونکی راست میگه؛ یارو عادت داشت جلوی همه به پسرش سرکوفت ناپلئون را بزند. یک روز جلوی چند تا از فامیل ها به او گفت؛ خاک بر سرت کنند، ناپلئون اندازه تو که بود، فرمانده یک تیپ بود اما، تو چی؟! و پسرش که حسابی عصبانی شده بود به پدرش گفت؛ بابا جون! ناپلئون هم سن شما هم که بود، امپراتور فرانسه بود. شما چی؟!