سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

برنامه اپوزیسیون فسیل برای آینده ایران

 

 

برنامه اپوزیسیون فسیل برای آینده ایران

"سید محمد حسینی" مجری شبکه پارس در انتقاد از اپوزیسیون خارج نشین گفت: «ما راه حلی برای آینده ایران نداریم. غیر از چند گروه سیاسی بقیه اپوزیسیون، فسیل هستند».

جام سیاسی؛ مجری شبکه پارس "سید محمد حسینی" در انتقاد از اپوزیسیون خارج نشین گفت: «ما راه حلی برای آینده ایران نداریم. چطور امکان دارد؛ آدمی که "شومن" است برای آینده ایران 10 الی 30 راه حل دارد و می تواند پیشنهاد بدهد ولی سیاستمداران ما نمی توانند؟»


وی در ادامه در انتقاد از اپوزیسیون خارج نشین گفت: «به غیر از چند گروه سیاسی که برخی از آنها در ایران و برخی در خارج از کشور هستند، بقیه یک عده فسیل هستند. طرف عکس کوروش را پشت سرش گذاشته و به مسلمان ها فحاشی می کند بعد به او می گویم اصل اول کوروش احترام به ادیان است پس چرا به مسلمان ها فحاشی می کنی؟ تو چگونه طرفدار کوروش هستی که عقاید کوروش را هم قبول نداری؟»


وی همچنین در ادامه افزود: «اگر 33 سال است جمهوری اسلامی نرفته به دلیل این است که ما به مردم فحش دادیم. طرفداران جمهوری اسلامی به 30 هزار نفر توهین کردند ما با آنها درگیر هستیم. ولی این آدم فسیلی که در اینجا نشسته و برنامه اجرا می کند اعتقاد دارد که باید پدر 50 میلیون مسلمان را در بیاورد و اگر این فسیل به حکومت برسد بدتر است و همه را بدبخت می کند»./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد