سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

همه مردم دنیا نظاره گر چگونگی خلق حماسه سیاسی درانتخابات ایران ه

 

فرماندار چابهار:

همه مردم دنیا نظاره گر چگونگی خلق حماسه سیاسی درانتخابات ایران هستند

چابهار – فرماندار چابهار گفت: تمامی مردم دنیا، امروز نظاره گر و منتظر چگونگی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و خلق حماسه سیاسی مردم در تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، ˈایرج حیدریˈ روز دوشنبه در مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان چابهار با اشاره به حوادث ناگوار فتنه سال 1388 بعد از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: مردم دنیا امروز با حساسیت و توجه ویژه، اخبار و فعالیت های برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران را دنبال می کنند و منتظرند ببینند ملت ایران چگونه حماسه سیاسی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را خلق خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه ولی امر مسلمین از 22 بهمن سال گذشته با مدیریت و راهبرد بسیار عالی و مدیریتی همه را به رعایت قانون دعوت کردند خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب با رهبری پیامبرگونه شان هر گونه فتنه ای را در نطفه خنثی کردند و امروز شاهدیم راهبرد مدیریتی ایشان در دعوت همگان به الزام به رعایت موازین قانونی باعث شده است فضای آرمانی برای برگزاری انتخابات و خلق حماسه سیاسی فراهم شود.

حیدری افزود: اطمینان داریم مردم ایران آگاهانه و با مطالعه برنامه های ارایه شده از سوی نامزدها پای صندوق رای می روند و حماسه سیاسی را با حضور حداکثری و در تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تحقق خواهند بخشید.

به گفته وی مردم فهیم ایران از تمام اقوام دینی و مذهبی برنامه های ارایه شده توسط نامزدان انتخابات را به دقت رصد می کنند و بر اساس برنامه های ارائه شده رییس جمهور اصلح را انتخاب خواهند کرد.

رییس هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در چابهار افزود: مردم بصیر ، فهیم و موقعیت شناس و دشمن ستیز با مطالعه و بررسی برنامه های نامزدان انتخابات ریاست جمهوری که همه صالح هستند با لبیک به مولی، رهبر و امام حاضر خود روز 24 خرداد به پای صندوق های رای رفته و رییس جمهور اصلح را با حضور و رای حداکثری انتخاب خواهند کرد.

به گفته وی ، حضور گسترده و رای حداکثری برای رییس جمهور اصلح باعث خواهد شد منتخب مردم از موقعیت بین الملی و ملی ممتازی برخوردار شود و با اتکا به رای مردم موانع داخلی و خارجی را مرتفع و فرصت ها و بسترهای رشد روز افزون ایران اسلامی را سرعت خواهد بخشید.

فرماندار چابهار با اشاره به برخی اظهار نظرها و نگرانی ها در خصوص دیدگاه اقوام مختلف دینی و قومی در نحوه شرکت در انتخابات تصریح کرد: همه اقوام قومی و مذهبی ایران ، کرد ، ترک ، فارس ، بلوچ و ترکمن قبل از اینکه خود را قومی بدانند، ایرانی می دانند و حاضر نیستند در تعیین سر نوشت خود و کشور بی تفاوت باشند.

وی خاطر نشان کرد : همه اقوام ایرانی ، اسلامیت را بر قومیت و ایرانی بودن خود ارجح می دانند و در دفاع از نظام اسلامی و شرکت فعالانه در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ذره ای تردید و شک ندارند.

به گفته وی ، تبعیت و اطاعت محض و بی چون و چرای مردم ایران از ولی امر مسلمین و جانشین به حق امام عصر ( عج) رهبر معظم انقلاب ، همچون سدی نفوذ ناپذیر در مقابل توطئه های دشمنان ایجاد کرده است که تمام توطئه های خناثان و دشمنان را در نطفه خنثی و خفه کرده است.

فرماندار چابهار تاکید کرد : مردم ایران در 24 خرداد با لبیک به رهنمودهای رهبر معظم و مقتدای خود چنان با شوق و اشتیاق به پای صندوق های رای خواهند رفت که با خلق حماسه سیاسی و انتخاب رییس جمهور اصلح باردیگر دشمنان نظام اسلامی را نا امید و مایوس خواهند کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد