سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

تناقض چرا؟

 

 

چرا در این شرایط که کشورمان در معرض خطرات فراوانی از سوی دیگر ان است و علاوه بر آن تمامیت ارضی ایران بر همه ی ما آشکار است ،عده ای وطن فروش سعی در گرفتن ماهی از این آب گل آلود دارند؟

هر ایرانی با غیرتی از مساله جدا سازی ایران و هرگونه نظر خارجی های بر گوشه گوشه خاک کشورش ناراحت می شود اما ظاهرا بعضی از افراد هستند که همه جوره حاضرند کشور را به تاراج فروش بگذارند  .به هر حال، بلوچستان ملک شخصی کسی نیست که بخواهد آن را در سر هر بازار به حراج بگذارد، همین زرمبشهای ابلهه از حمله آمریکا به ایران حمایت کردند ، یعنی کسانی که دوست دارند دائما در بلوچستان جنجال و آشوب باشد تا آنها نامی در میان رسانه ها داشته باشد

اما گروهی که هنوز فکر شان رشد چندانی نداشته است آن را حزب مردم بلوچستان  می نامند ؛ یعنی اگر در اینده ایران، تغییراتی رخ داد، انگاه حضرات به بهانه فدرال بودن و ملت – ملت کردن، ایران را تکه و پاره کنند. از نظر آزادی بیان، در دنیای امروز، مبارک شان باشد؛ می توانند هر سخنی را بیان کنند؛ اما نکته قابل توجه این است که خود را کفیل و کیل و وصی بلوچستان ننامند، مثلا کسی تحت عنوان سخنگوی حزب مردم یا جنبش ملی بلوچستان  در مراسمها حضور می یابند  و خود را نماینده ملت بلوچ  معرفی می کند. به زبان بسیار محترمانه باید گفت ایشان مسئول یک سازمان یا نهاد محلی بلوچستان است و نه جامعه بلوچستان. 

#صمد ایراندوست #

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد