سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

وحدت مسلمانان رمز بقای جهان اسلام است

 خبرگزاری فارس: وحدت مسلمانان رمز بقای جهان اسلام است
 
یکی از علمای برجسته اهل سنت:
وحدت مسلمانان رمز بقای جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: یکی از علمای برجسته اهل سنت زرآباد گفت: وحدت مسلمانان رمز بقای جهان اسلام است و سبب سر بلندی آن‌ در دنیا می‌شود.

مولوی هوتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرآباد اظهار داشت: در شرایط فعلی وحدت بین مسلمانان و مذاهب اسلامی بیش از پیش احساس می‌شود.

ادامه مطلب ...

راکت‌های «فجر»؛ سیلی سنگین ایران در نبردهای نامتقارن

 خبرگزاری فارس: راکت‌های «فجر»؛ سیلی سنگین ایران در نبردهای نامتقارن
 
گزارش فارس از یکی از مهمترین سامانه‌های راکت‌انداز ایران
راکت‌های «فجر»؛ سیلی سنگین ایران در نبردهای نامتقارن

خبرگزاری فارس: خانواده راکتی «فجر» پاسخ سنگین جمهوری اسلامی ایران در جنگ ناهمطراز با دشمنان خواهد بود.

به گزارش گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس، در میان انواع سامانه‌ها و تسلیحات متناسب با نبردهای نامتقارن (که در آن یکی از طرفین به لحاظ فیزیکی و کمی، نسبت به طرف دیگر برتری دارد)، سامانه‌های راکتی، ازجمله توانمندی‌هایی هستند که می‌توانند سرنوشت نبرد را تا حد زیادی مشخص کنند.

پس بی‌راه نیست که در جمهوری اسلامی ایران نیز با توجه به دکترین نبردهای ناهمطراز که در نیروهای مسلح تعریف شده، سرمایه گذاری خوبی در حوزه راکت‌ها صورت گرفته باشد.

در این گزارش سعی شده است تا به معرفی و مرور یکی از مهمترین خانواده‌های راکتی ایرانی با نام «فجر» بپردازیم، با این توضیح که علاوه بر این راکت‌ها، سامانه‌های دیگری نیز وجود دارد که در کنار اعضای این خانواده می توانند صحنه نبرد را نه تنها بر روی زمین و خشکی، بلکه در دریا نیز آنطور که جمهوری اسلامی می خواهد، تعریف کنند.

ادامه مطلب ...

مخفی شدن اسرائیلی‌ها در لوله فاضلاب

 

 

برخی شهرک‌نشینان و نظامیان اسرائیلی برای در امان ماندن از موشک‌های مقاومت در لوله‌های فاضلاب مخفی می‌شوند. 

تصاویر منتشر شده از نقاط مختلف در اراضی اشغالی حاکی است که نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست پس از به صدا در آمدن آژیر خطر، هراسان به سوی لوله های فاضلاب فرار می کنند. 

این نخستین بار است که از چنین پناهگاهی برای مخفی کردن صهیونیست ها استفاده می شود.

اشغالگران همواره پس از برگزاری مانوارهای پدافند غیرعامل، مدعی شده اند که بهترین و پیشرفته ترین پناهگاه ها را برای شهرک نشینان و نظامیان خود تدارک دیده اند. 

روزی خواهد آمد که اگر پشت سنگ هم پنهان شوید سنگ ندا دهد و ما بر بالای سرتان حاضر شده سر از بدنتان جدا کنیم
بگو ان شاء الله 

سعید بلوچزهی

بعد از 33 سال اپوزیسیون هنوز بچه است

 

 

اعتراف تلخ بالاترین؛

بعد از 33 سال اپوزیسیون هنوز بچه است
دلیل عدم اتحاد اپوزیسیون ایران دو دلیل کوچک داره: یا به اندازه کافی بزرگ سیاسی نشده اند یا اینکه این ها طرفدارحکومت هستند و دارند نقش بازی کرده و مردم را گمراه می کنند.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، سایت بالاترین، روزشنبه20 فوریه (1 اسفند)در مطلبی تحت عنوان « دلیل عدم اتحاد اپوزیسیون داخل وخارج ایران» به واکاوی این موضوع پرداخت.
در این مطلب آمده است که :«دلیل عدم اتحاد اپوزیسیون ایران دو دلیل کوچک داره: یا به اندازه کافی بزرگ سیاسی نشده اند یا اینکه این ها طرفدارحکومت هستند و دارند نقش بازی کرده و مردم را گمراه می کنند. کاربران عزیز خوب فکرکنید ببینید از این وضعیت کی سود می بره اپوزیسیون یا حکومت.»
در این رابطه لازم به ذکر است که پس باید گفت که بعد از گذشته چیزی حدود 33 سال همه اپوزیسیون یا بچه هستند یا نفوذی نظامند و عملا کسی در برابر نظام نیست
.

ردپای ایران در تلاویو/ بمبی که رسانه های جهان را لرزاند

موج عظیمی که این خبر در مجامع رسانه ای و سیاسی غرب به راه انداخته، به وضوح قابل مشاهده است؛ موجی که از موفقیت جمهوری اسلامی ایران در تحقق خواسته اکید "بت شکن بزرگ تاریخ معاصر جهان" حکایت دارد.

جام سیاسی؛


بی بی سی: «حمله به تل آویو با راکت فجر ۵ مهم‌ترین رخداد در دور تازه درگیری میان اسرائیل و حماس است. تل آویو از سال ۱۹۹۱ و جنگ آمریکا با عراق بر سر کویت مورد حمله موشکی قرار نگرفته بود.»

ادامه مطلب ...

ننگ به روزی که یک «همجنسگرا» مدافع بلوچ باشد

پایگاه اینترنتی «اکزامینر» خاطرات یک همجنسگرای فراری بلوچ را که هم اکنون در کنار فعالان اپوزیسیون بلوچ به اصطلاح برای آزادی بلوچستان مبارزه می‌کند، به این مضمون که ترجمه‌ی آن آورده شده منتشر کرده است. این نوشتار بدون شرح و بدون دخل و تصرفی آورده شده است:

زمانی که از سوی فامیل و نزدیکان و جامعه‌ام طرد شدم به محله‌ی داپونت در مرکز واشنگتن رفتم و ساکن آنجا شدم. اکنون احساس شادی و خوشحالی‌ام از آمدن به اینجا غیر قابل توصیف است.

اینجا در آمریکا می‌توانم به راحتی با یک مرد همجنس خودم رابطه‌ی نزدیک داشته باشم! شادی من هیچ حد و مرزی ندارد، احساس می‌کنم قلبم بیش از آن چیزی که تصور می‌کنم شادمان است. در حالی که این انتخاب‌ها و روش‌ها در پاکستان و ایران هرگز ممکن نبود…

ادامه مطلب ...

سرکرده یک فرقه تروریستی چگونه می تواند ادعای دموکراسی داشته باشد

 
نامه انجمن دفاع از قربانیان تروریسم به خانم انی ارگ ما، رئیس پارلمان استونی

  انجمن دفاع از قربانیان تروریسم خاورمیانه با ارسال نامه ای به رئیس پارلمان استونی، با اشاره به سوابق تروریستی و ساختار فرقه ای گروهک تروریستی مجاهدین خلق، حضور مریم رجوی سرکرده این فرقه در پارلمان استونی را محکوم کرده و نسبت به ادعاهای تهی وی در خصوص دموکراسی خواهی و خطرات بالقوه تروریستی این فرقه هشدار داده است.

ادامه مطلب ...

گزارش وزارت اطلاعات از تلاش‌ها برای اتحاد اپوزیسیون نظام

 

 

در همین راستا در دی‌ماه گذشته، پروژه ضدایرانی «هدیه 60» از سوی یکی از دیپلمات‌های فعال کشورمان در لبنان برملا شد. یکی از مهمترین اهداف این پروژه ضد ایرانی، برقراری اتحاد اپوزیسیون از هم گسیخته برای احیای فتنه در آستانه انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی بود.

ادامه مطلب ...