سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

بخش تلنگ از امکانات بهداشتی و درمانی محروم است

بخش تلنگ از امکانات بهداشتی و درمانی محروم است


محمد شاهوزایی امروز اظهار داشت:بخش تلنگ از امکانات بهداشی و درمانی رنج به شدت می برد و مدت دو هفته است که پزشکان این بخش محل کارشان را ترک نموده و علیرغم پیگیری ها و مکاتبات با مدیران شبکه بهداشت چابهار ،متاسفانه تاکنون خبری از آنان نیست.

وی افزود: تنها خودروی درمانگاه این بخش دراختیار مدیریت شبکه بهداشت چابهار بوده و این مرکز از داشتن آمبولانس هم محروم است که این امر مشکلاتی را برای بیماران به بار آورده ا ست.

بخشدار تلنگ ادامه داد: متاسفانه هفته گذشته یک زن به دلیل نفش تنگی شدید و عدم حضور پزشک فوت نمود و چند روز قبل هم یک زن حامله را

توانستیم با کمک مردم با خودروی شخصی به نوبندیان منتقل و از آن جا با آمبولانس به شهرستان چابهاراعزام کنیم که خوشبختانه توانست به همراه کودکش زنده بماند.

شاهوزایی بیان کرد : دهستان تلنگ این بخش هم با 2650خانوار فاقد پزشک بوده این در حالیست که این دهستان منطقه ای مستعد برای شیوع انواع بیمار یهای عفونی از جمله اسهال و مالاریا است و طبق آمار رسمی سال گذشته بالغ بر 300مورد بیماری ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد:مردم دهستان شارک فضای رایگان را برای مرکز بهداشتی و درمانی واگذار کرده اند و با مکاتباتی که با مدیریت مرکز بهداشت چابهار داشتیم خواستار واگذاری امکانات و اعزام پزشک و تیم سلامت به این دهستان شدیم که متاسفاته تاکنون محقق نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد