سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

با شرکت در انتخابات ولایت مداری خود را در جهان ثابت می کنیم

در بیانیه شهرداری و شورای شهر زاهدان اعلام شد:
با شرکت در انتخابات ولایت مداری خود را در جهان ثابت می کنیم
زاهدان-خبرگزاری مهر: شهرداری و اعضای شورای شهر زاهدان طی صدور بیانیه ای با اعلام همدردی با آحاد ملت ایران به مناسبت ارتحال جانسوز معمار بزرگ انقلاب ایران بر شرکت در انتخابات تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر در این بیانیه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به تمامی نقاط دنیا صادر شده است تاکید شده است: با شرکت در انتخابات ولایتمداری خود را به جهان ثابت خواهیم کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

«هم اکنون انقلاب اسلامی ایران با تأسی از سیره ی ائمه ی معصوم و الگوپذیری از رهنمودها معمار کبیر انقلاب و رهبری هوشمندانه ی مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا... خامنه ای (مدظله العالی) توانسته است روز به روز مرزهای شکوفایی ، پیشرفت و استقلال را در زمینه های مختلف علمی ، اقتصادی ، سیاسی و پزشکی را در نوردد و البته این امر خشم و غضب استکبا جهانی را به همراه داشته است .

آری طبق پیش بینی های آن امام همام که فرمودند : "ما انقلابمان را به تمام جهان صادر می کنیم" هم اکنون به عینه مشاهده می گردد که تمامی ملتهای ستمدیده ، نهضت انقلاب اسلامی ایران را سرمشق خود قرار داده اند و جهت مبارزه با ظلم و استبداد به پاخاسته اند و در جای جای این کره ی خاکی هر کس که اندیشه ی مبارزه با ظلم و بیداد ستم را در سر بپروراند بدون شک راه و روش انقلاب اسلامی ایران را انتخاب می کند ؛ چرا که هر حرکت و جنبشی که رنگ و بوی خدایی داشته باشد قطعاً پیروز خواهد شد .

انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) حرکت خود را آغاز کرد و پس از رحلت آن بزرگوار ، سکان هدایت انقلاب به دست غیور مردی نستوه از نسل بدر و خیبر افتاد و به حق این انسان وارسته توانست در برابر تمامی ناملایمتها همچون کوه استوار بماند و از ارزشهای انقلاب و اسلام دفاع کند .

انشاءالله همچون گذشته با حضور فعال و پرشور خود در همه عرصه ها به خصوص امسال ؛ با مشارکت حداکثری در انتخابات 24 خرداد ماه ، بار دیگر ولایتمداری خود را به تمامی جهانیان اثبات کنیم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد