سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

: اپوزیسیون بلوچ چند نفر هستند؟

 

سند بی عرضگی حزب مردم بلوچستان: اپوزیسیون بلوچ چند نفر هستند؟

چند روز قبل تعدادی از اپوزسیون بلوچ در مقابل سازمان ملل متحد در ژنو با ادعا به نقض گسترده حقوق بشر در بلوچستان تجمع اعتراض آمیز بپا کردند. این تجمع اعتراض آمیز که از چند روز قبل با فراخوان حزب مردم بلوچستان نیز همراه شده بود عملا وزن سیاسی این حزب را حتی در میان خارج نشینان به نمایش گذاشت.

اعضای چند حزب اپوزیسیون بلوچ و هوادارانشان جمعا به 10 نفر هم نمی رسد!

بسیاری از احزاب اپوزسیون خارج نشین به احزاب چند نفره مشهور هستند که تعداد اعضای آنها به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد.

در این میان حزب مردم بلوچستان که به تازگی از سرویس اطلاعاتی فرانسه نیز برای ادامه پادویش پول نسبتا خوبی دریافت کرده از همان احزاب چنده نفره ای می باشد که علی رغم سالها تلاش و پشتیبانی امنیتی و رسانه ای از طرف غرب نتوانسته حتی در میان ایرانیان خارج نشین اعضای قابل توجه ای را جذب کند.

این در حالیست که چند روز قبل تعدادی از اپوزسیون بلوچ در مقابل سازمان ملل متحد در ژنو با ادعا به نقض گسترده حقوق بشر در بلوچستان تجمع اعتراض آمیز بپا کردند.

این تجمع اعتراض آمیز که از چند روز قبل با فراخوان حزب مردم بلوچستان نیز همراه شده بود عملا وزن سیاسی این حزب را حتی در میان خارج نشینان به نمایش گذاشت.

در این تجمع که یکی از بهانه های برپایی آن اعتراض به اعدام یعقوب مهرنهاد مسئول شاخه فرهنگی گروهک ملعون عبدالمالک بود تنها چند نفر به همراه تعدادی پلاکارد حضور پیدا کردند.

نکته خوشمزه این تجمع این می باشد که علاوه بر اعضای حزب مردم بلوچستان اعضاء UNPO بلوچ ، حزب ملى بلوچستان (BNP)و تعدادی از مدعیان فعالیت در حوزه حقوق بشر در منطقه بلوچستان نیز حضور داشته و سرجمع همه آنها به ده نفر هم نرسیده است!

http://estoun.net

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر ارشد بلوچ جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:59

اطلاعاتی کثیف و متجاوزگر که خودتو زهره بلوچ معرفی کرده اید خفه شو اگر دستم بهت برسد استخوانهایت را خرد و خمیر خواهم کرد .
انشا الله که به زودی زنان و مردان شیردل بلوچ به تجاوزات چندین ساله شما در بلوچستان خاتمه داده و روزی خواهد رسید که البته با توکل بر خداوند چنگالهای کثیف شما را از سرزمین بلوچستان کوتاه می نماییم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد