سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

توهین به مردم مسلمان بلوچ توسط حزب ناصر

 

 

 خس وخاشاک بر روی آب می‏آیند و می‏روند؛ اما نام  بلوچ مسلمان تا ابد خواهند ماند

توهین به مردم مسلمان بلوچ توسط حزب ناصر در کنفرانس کارلتون لندن  با حضور نماینده آمریکای جنایتکار  

 جدا متاسف هستم برای کسانی که ذره‏ای برای عقاید دیگران احترام قایل نیستند. آیا شما واقعا متمدن هستید؟ شک دارم بویی از تمدن برده باشید.

 رهبران حزب بی مردم بلوچستان  چون خودشون دچار بی‏هویتی مذهبی هستند می‏خواهند با این کارهای منفور مذاهب دیگر رو زیر سؤال ببرند و بی‏هویت نشان دهند. ولی دینی که 1400 سال تونسته در برابر تاریخ سربلند جلو بیاد هزاری از این قبیل کارها که انجام بدهند فقط بزرگی آن دین رو نشان می دهند. به قول حافظ: ای مگس عرصه سیمرغ نه جلانگاه توست ـ عرض خود می‏بری و زحمت ما می‏داری

دشمنان اسلام همیشه از احمق‏ترین‏ها هستند. در طول تاریخ دیده شده که توهین و تمسخر و کردارهای خلاف واقع نسبت به یک دین، مذهب، یا یک نفر همیشه باعث سر فرازی و سرانجام باعث اثبات حقانیت آن می‏شود

 شما حق ندارید به عقاید مردم توهین کنید آقای ناصر توهین کردن به مذهب مردم بلوچ یعنی رد شدن از خطوط قرمز. شما بجای اینگونه ناجوانمردی‌ها و بی منطقی‌ها و دیوانگی‌ها کمی فکر کنید. آقای ناصر هیچ وقت بازی با اعتقادات مردم به سود کسی نبوده و نخواهد بود آدم عاقل به این راحتی یک چهارم از مردم دنیا را از خود متنفر نمی کند . حتی انسانهای عاقل سایر ادیان نیز به عقاید دیگران احترام می گذارند و از این عمل منزجر خواهند شد  آقای ناصر بلوچهای مسلمان  هرگز با دیدن اینگونه کارهای غیر دموکراتیک و غیراصولی ناامید نشده و دست از اصول خود نخواهند کشید؛ پس به این ترفندها دل خوش نباشید .دشمنان در طول چند قرن و دوستان نادان و غافل در زمانی درازتر، چهره نورانی اسلام را زشت کرده و به غرض یا به سلایق جاهلانه، به آن افزوده یا از آن کاسته اند

به باور اغلب متفکران سیاسی، هیچ اتفاقی به اندازه خلأ ایدئولوژی چپ و حرکتی که برای پر کردن این خلأ با تفکر اسلامی آغاز شد غرب را نگران نکرد. بنابراین اسلام امروز در چشم عموم سیاستمداران غرب یک رقیب است؛ رقیبی که همه امیدهای آنان برای جهانی‌سازی اندیشه لیبرالیزم را ناکام نموده است.

در این وضع هر اتفاق نوین اسلامی در نگاه دولت‌های غربی تهدیدی تازه برای حیات مکتب فکری آنها محسوب می‌شود. مثلاً بیداری اسلامی که لرزه بر اندام شیاطین انداخت، پدیده «اسلام‌هراسی» را در محافل دیپلماتیک و به صورت خاص، رسانه‌ای غرب وارد مرحله تازه‌ای کرد. 

اسلام‌هراسی، مصدر و سرچشمه همه سیاست‌های سازمان یافته‌ای است که امروز برای منکوب کردن مسلمانان جریان دارد. پدیده اسلام‌هراسی منشأ اتفاق تلخی شد که در 11 سپتامبر 2010 (20 شهریور 1389) و هم‌چنین بهار امسال با به آتش کشیدن کتاب آسمانی قرآن توسط کشیشی دیوانه و جویای نام و نان؛ تری جونز، ذهن یک و نیم میلیارد مسلمان را به خود مشغول کرد؛ اتفاقی که در محور آن،‌ تالیف کتاب موهن «آیات شیطانی»، چاپ کاریکاتورهای کارتونیست دانمارکی و فیلم توهین‌آمیز «فتنه» ساخته گرت ویلدرز سیاستمدار هلندی، ممنوعیت ساخت مناره برای مساجد در سوییس، ممنوعیت حجاب در فرانسه و حالا ساخت فیلمی توسط کارگردان صهیونیست قرار دارد. 

قصه مخالفت و مقابله با اسلام اگر در دهه‌های گذشته صورتی پراکنده و گاه به گاه داشت، اخیراً حالتی سازمان‌یافته،‌ مستمر و تهاجمی یافته. موج‌های پیشین ستیزه‌گری علیه اسلام اگر حریم و حوزه‌ای خاص از جغرافیای سرزمینی یا اعتقادی مسلمانان را در بر می‌گرفت اکنون شامل حوزه‌ها و نمادهای این دین بزرگ می‌شود. 

 

ای آنانکه گمان می‏کنید با این طرز تفکر کثیف وبا این اهانت‏ها می‏توانید خدشه‏ای در ایمان مسلمانان ایجاد کنید و یا به آنها توهین نمایید. شما سخت در اشتباهید. خاک پاشیدن به سمت خورشید هیچ فایده‏ای ندارد و تنها خود را خسته و کثیف‏تر کرده‏اید. 

 

خدایا تو خود جواب انهایی که به عمد به بهترین آفریده‏ات حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی ( صلی الله علیه و آله وسلم) و به خودت اهانت می‏کنند و با این کار به جنگ با رسولت و تو برخاسته‏اند ، ذلت و خواری و عذاب دردناک در دنیا و لعنت و عذاب دو چندان خودت و تمام پیامبران و تمام مؤمنین را نثار بفرما. آمین یا رب العالمین. در ضمن یک نصیحت به این از خدا بی‏خبرها : ای غافلین و ای منحرفین و خفتگان در خواب! با کمی فکر و تأمل در آفرینش خودتان به سر عقل بیایید. که خداوند در قران کریم می‏فرماید: "ای بشر! از چه بابت مغرور می شوی؟" اگر در خلقت خودمان کمی فکر کنیم متوجه می‏شویم که انسان در ابتدا از ماده بی‏ارزش و متعفنی به وجود آمده، سپس با آن وضع اسفناک و با نهایت عجز و ناتوانی به دنیا آمده، ظاهر انسان پوست و داخل انسان از نجاسات است. بعد از مرگ هم که بدن او بوی تعفن می‏دهد. پس این انسانی که اولش با منی، میانش با نجاست و انتهایش با تعفن همراه است آیا باید این همه تکبر و غرور و فراموشی خدا داشته باشد؟ چرا؟؟؟؟ به خود بیایید و به خود بیاییم که وقتی عذاب خداوند عالم برسد ان وقت دیگر دیر خواهد شد. خدایا درود بفرست بر محمد و ال محمد و دشمنان دینت را نابودو در ظهور اخرین حجتت حضرت مهدی موعود ( عج) تعجیل بفرما. الهم صل علی محمد و آل محمد.


«یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ: مى‏خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا؛ گر چه کافران را ناخوش آید، نور خود را کامل خواهد گردانید». 

""محمد کریم شیرانی ""

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد