سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

تجمع اعتراض‌آمیز جبهه فرهنگی مردمی سیستان و بلوچستان

 خبرگزاری فارس: تجمع اعتراض‌آمیز جبهه فرهنگی مردمی سیستان و بلوچستان
در واکنش به هتک حرمت مقبره صحابه پیامبر اسلام صورت می‌گیرد
تجمع اعتراض‌آمیز جبهه فرهنگی مردمی  سیستان و بلوچستان
در پی هتک حرمت به قبور مطهر صحابه باوفای پیامبر اسلام (ص)، جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان تجمع اعتراض‌آمیزی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، جبهه فرهنگی مردمی سیستان و بلوچستان به صورت خودجوش فردا صبح در مقابل مسجد جامع زاهدان حرکت و تجمع اعتراض‌آمیزی انجام می‌دهد.

این تجمع اعتراض‌آمیز با هدف محکوم کردن کشتار مردم سوریه و توهین به مقدسات اسلام و تخریب و نبش مرقد «حجربن عدی» صحابی گرانقدر رسول مکرم اسلام و یار باوفای حضرت علی (ع)، «جعفر طیار» برگزار می‌شود.

روحانیون و علمای شیعه و سنی، جامعه فرهنگیان استان، نهادها و ادارات مختلف، بانوان، اساتید و دانشجویان و اقشار و گروه‌های مختلف مردمی نیز در این حرکت خودجوش حضور خواهند داشت.

بی شک این قبیل حرکات خودجوش مردمی نشان از بیداری و آگاهی مردم استان سیستان و بلوچستان دارد که به دست‌نشاندگان اسرائیل و آمریکا و سران کشورهای عربی که خودفروخته اربابان خود هستند و از گروه‌های تروریستی و وهابیون حمایت می‌کنند، بفهمانند که این اقدامات قبیح و شنیع دشمنان هرگز در وحدت بین مسلمین شکافی به وجود نخواهد آورد.

مردم سیستان و بلوچستان، شیعه و سنی بار دیگر از منطقه‌ای که نماد و تجسم زندگی مسالمت‌آمیز و وحدت محورانه دو مذهب بزرگ جهان اسلام است، اتحاد و همدلی خود را به جهانیان نشان خواهند داد و هر توطئه‌ای را در نطفه خفه خواهند کرد، چراکه اهانت به مقدسات مسلمانان از نظر شیعه و سنی محکوم و حرام است.

ملت‌های مسلمان و به ویژه مردم سخت کوش و شهیدپرور استان اعم از شیعه و سنی نسبت به توطئه طراحی شده، آگاه بوده و از هرگونه اقدام احساسی که قطعات پازل شوم دشمن را تکمیل می‌سازد دوری می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد