سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

شیعه و سنی متحد و یک پارچه آماده خلق حماسه سیاسی هستند

استاندار سیستان و بلوچستان:

شیعه و سنی متحد و یک پارچه آماده خلق حماسه سیاسی هستند

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ملت مسلمان ایران اعم از شیعه و سنی در 24 خرداد با خلق حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب یک بار دیگر اقتدار و همبستگی ملی را به جهانیان نشان خواهند داد.

ˈحاتم ناروئیˈ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی که تاکنون در صحنه های مختلف اتحاد و همبستگی خود را به اثبات رسانده اند اکنون نیز آماده حضوری تاریخ ساز در صحنه انتخابات هستند.



وی اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی و در راس آنها استکبار و صهیونیست که از مدتها پیش تلاش گسترده ای را برای دلسرد کردن مردم و کاهش حضور ملت در انتخابات آغاز کرده اند هر لحظه بر توطئه ها و دسیسه های خود می افزایند.

وی تصریح کرد: با وجودی که مردم ولایتمدار ایران اسلامی در 34 سال گذشته بارها ثابت کرده اند که تحت تاثیر القائات و توطئه های دشمنان قرار نمی گیرند اما باز هم دشمنان نادان دست از توطئه و ترفند بر نمی دارند و در این اندیشه اند که شاید بتوانند به اهداف شومشان برسند.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان گفت: پیروان ولایت و دوستداران رهبر معظم انقلاب و حامیان نظام جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی و اقوام و طوایف مختلف همچنانکه تاکنون مرزدارانی غیور و در هم شکننده توطئه های دشمنان بوده اند اکنون نیز برای حضور پرشور در انتخابات لحظه شماری می کنند.

ناروئی اظهار داشت: تمامی دست اندرکاران انتخابات در این استان از جمله هیات های اجرایی و نظارت و سایر نیروهای تلاشگر با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب همواره بر اجرای مر قانون تاکید دارند و از آن تخطی نمی کنند.

وی بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و گسترده اندیشیده شده و همه نیروها پای کار هستند و رفته رفته بر شور انتخاباتی در این استان افزوده می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد