سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

همکاری گروهک تروریستی جندالله با ماموران موساد علیه مردم بلوچ

 

 

 همکاری گروهک تروریستی جندالله و حزب مردم بلوچستان با ماموران موساد علیه مردم بلوچ

   £مسعود بلوچ٫٫

 پیروزی انقلاب اسلامی و ماهیت ضدآمریکایی و مشی استقلال طلبی و محتوای دینی و ویژگی های الهام بخش انقلاب چیزی نبود که برای آمریکا ومتحدانش قابل تحمل باشد.دشمن به رمز پیروزی پی برده بود و به خوبی میدانست که عامل دوام وبقای نظام وحدت وانسجام اسلامی ، همگرایی وهمدلی همه مردم واقوام واقشار ملت است و لذا درپی ایجاد اختلاف بین فرقهای مختلف در ایران بود. میدانست اگر بتواند تخم نفاق وتفرقه را در بدنه مردم وگروهها بپاشد میتواند به تحقق اهداف شوم خود امیدوار باشد. دشمن با آگاهی از همه مسائل دست به کار شد وجنگهای داخلی وقومی را در مناطق مختلف ایران سپس جنگی نابرابر را تحمیل کرد. بنابراین امکانات واستعداد هایی را که می بایست صرف سازندگی و عمران و خدمت به مردم شود در راه دفاع از مرزها و جلوگیری از تهاجم دشمن به میهن عزیز به کار گرفته شد 

استانهای سیستان و بلوچستان و کردستان بی تردید از جمله مناطقی بودند که درنتیجه سیاست های مرکزگرای رژیم طاغوت در آتش محرومیت وفقر سوخته بودند پس باید در اولویت نخست خدمات رسانی دولت انقلابی قرار میگرفتند.ولی دشمن مکار و استعمار کهنه کار ، به خوبی میدانست که اگر شهد شیرین سازندگی ، آبادانی وترقی عطش محرومان تشنه کام را فرو نشاند و به یکباره چهره کریه عقب ماندگی از سیمای ایران وایرانی پاک شود انقلاب اسلامی ایران مرزها را در نور دیده وبا شعار عملی کارآمدی حکومت دینی طومار زندگی مدعیان حقوق بشر و دموکراسی را در پهنه گیتی در خواهد پیچید.آری اینگونه بود که کردستان وکردها در ایران اولین کانون توجه آمریکایی ها شدند.

یکی از مظلومیت های ملت بلوچ ظهور احزاب و افرادی است که از یک طرف ادعای حمایت ، دلسوزی ونجات و سرافرازی ملت بلوچ را دارند و از سوی دیگر هیچ سنخیتی با تاریخ ، هویت ، دین وارزشهای بلوچی نداشته و چه بسا هیچ اعتقادی هم به آنها ندارند.

بلوچها عمدتاً حنفی زبان هستند که قرابت زیادی با مذهب اکثریت ملت ایران(تشیع) دارد.دشمن به خوبی میداند اگر مشترکات این دو مذهب تبیین شود بی تردید جایی برای حضور فرقه های ضاله ای چون وهابیت ، جندالله ، سلفی گری و مانند آن که ساخته و پرداخته دست استعمار هستند نخواهند ماند و بلوچها بیش از پیش همدوش دیگر هموطنان خود به حراست و صیانت از ایران عزیز واسلام ناب خواهند پرداخت.

یکی از راههایی که استکبار جهانی در مرزهای ایران به خصوص در مناطق بلوچ نشین برای فشار بر انقلاب اسلامی از آن بهره می برد کمک به جریانات و گروه های ضدانقلاب و احزاب معاند برای ناامن کردن این خطه از خاک ایران است تا ایران اسلامی نتواند آنچنانکه درخور شان مردم این منطقه است به آنها خدمت نماید گروهک تروریستی جندالله یکی از گروههایی است که برای فشار بر انقلاب اسلامی و نا امن کردن منطقه از حمایت دشمنان برخوردار است.

گروهک ضد مردمی و تروریستی جندالله تاکنون اقدامات تروریستی فراوانی را علیه مردم بلوچ منطقه انجام داده و جنایات بیشماری را مرتکب شده است که به بخش هایی از آن اشاره می شود .

ترانزیت مواد مخدر : این گروهک مهمترین و بلکه تنها ترانزیت کننده سازماندهی شده مواد مخدر در این منطقه است .

انفجار تروریستی- انتحاری در مسجد جامع شهر زاهدان و چابهار

ایجاد نا امنی در منطقه : انفجار و تله گذاری در مسیر انسانهای بیگناه ، حمله به نیروهای نظامی و انتظامی که مسئول حفظ آرامش و امنیت در کشورند و همینطور حمله به پاسگاههای پلیس و راهنمایی و رانندگی که مسئول حفظ نظم و سهولت آمد و شد در شهرها و جاده های کشورند ، یا حمله به سایر کارمندان دولت که مشغول جاده سازی ، عمران و آبادانی و خدمات رسانی به مردم هستند ، همه و همه تنها بخشی از جنایات این گروهک است که از بدو پیدایش آن تاکنون به کررات در گوشه و کنار این منطقه اتفاق افتاده است.

تهدید و ضرب و شتم مردم و همکاران نظام : این گروهک ، در روستاها و مناطق دور افتاده که نیروهای نظامی و انتظامی در آنجاها حضور ندارند ، با مراجعه به در منازل مردم فهیم ، انقلابی و با فرهنگ منطقه را که به عضویت سپاه و بسیج در آمده و در راستای مقابله با بیگانگان و مزدوران آنها با نظام اسلامی همکاری میکنند ، اقدام به ایجاد رعب و وحشت و ضرب و شتم و تهدید آنها نموده از همکاری با نظام و مأموران دولتی باز میدارند . اما این ترفند آنها نیز مؤثر نیفتاده و مردم همچنان به کشور و نظام اسلامی وفادارند و بارها از مسئولین خواسته اند که امنیت را در منطقه برقرار نموده و از ورود این مزدوران به خاک میهن اسلامی و ضرب و شتم مردم جلوگیری نمایند.

جلوگیری از عمران و آبادانی منطقه : از آنجایی که حیات گروهک در ناامنی و عقب ماندگی منطقه نهفته است ، لذا گروهک با آتش زدن ماشین آلات مهندسی و راهسازی که مشغول خدمات عمرانی و سازندگی در بلوچستان هستند و تهدید و ضرب و شتم و به شهادت رساندن خدمه آنها سعی دارد مانع از عمران و آبادانی منطقه شده و به این وسیله دستاویزی برای اقدامات ضد مردمی و جنایتکارانه خود داشته باشد .

نقطه ضعف دیگر گروهک تروریستی جندالله وابستگی آن به استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست . اکثریت قریب به اتفاق بودجه گروهک بطور مستقیم از سوی آمریکا تأمین می شود .

ارتباط با رژیم صهیونیستی به عنوان بزرگترین دشمن مسلمانان و جهان اسلام از دیگر نقاط ضعف این گروهک و همه گروههای ضد انقلاب بلوچ به شمار می رود

مواردی که ذکر شد ، تنها فهرستی کوتاه از اقدامات متعدد این گروه جنایتکار در نقاط مختلف بلوچستان علیه مردم نجیب و شریف بلوچ می باشد که آسایش را از مرم منطقه سلب و توسعه و عمران در بلوچستان را با مشکل و کندی مواجه ساخته است . بی شک بیان همه جنایات و ذکر همه مصادیق مجالی دیگر می خواهد که از حوصله این بحث کوتاه خارج است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد