سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

افشای رسوایی جنسی در خانواده سلطنتی انگلیس

 

برگ جدیدی از تباهی کشورهای های مدعی آزادی و دموکراسی

 

افشای رسوایی جنسی خانواده سلطنتی انگلیس که به خبر یک رسانه های این کشور تبدیل شده است در حالی اتفاق می افتد که گزارشگران حقوق بشر گزارش های وحشتناکی را از افزایش خشونت جنسی در اروپا مخابره می کنند به نحوی که در این کشورها هر چند دقیقه یک بار یک نفر مورد تجاوز قرار می گیرد . . .

بولتن نیوز : پرنسس دایانا ، زمانی که عضوی از خانواده سلطنتی بوده مورد آزار و اذیت قرار گرفته است! این جمله کوتاه کافی است تا بزرگ ترین جنجال رسانه ای سال در خصوص کشوری اتفاق بیفتد که خود را مهد آزادی و دموکراسی می داند اما در آن حتی بالاترین مقام های سلطنتی نیز از آزادی های حیوانی در امان نیستند .

به گزارش خبرنگار ما روزنامه دیلی میل چاپ لندن در تازه ترین گزارش در خصوص رسوایی جنسی خانواده سلطنتی که این روزها فاش شده است نوشت : اعضای خانواده سلطنتی و افراد مشهور، این روزها در مورد حق حفظ حریم خصوصی خود زیاد صحبت می کنند اما چرا ما نباید در مورد زندگی خصوصی آنها و آنچه در این قسمت از زندگیشان می گذرد چیزی بدانیم؟ در پی رسوایی هک کردن تلفن و زیر سؤال رفتن فرهنگ شغلی، عملکرد و اخلاق مطبوعات انگلیس، این امر تقریبا تبدیل به نوعی تابو شده که کسی بخواهد اینگونه استدلال کند که به هرحال نوعی علاقۀ جمعی و مشروع به نوشتن و خواندن در مورد زندگی خصوصی افراد مشهور در بین مردم وجود دارد.


این روزنامه انگلیسی همچنین مدعی شد : البته قصد آن نیست که از اقدامات هکرهای تلفن دفاع کنیم ، و یا از رفتار کسانی که پرنسس دایانا را مورد آزار و اذیت قرار داده اند. اما می خواهیم بگوییم که این موضوع کاملا قابل فهم، قابل قبول و قابل دفاع است که خبرنگاری به دنبال کسب اطلاعات و نوشتن در باره کارها و برنامه های غیر رسمی اعضای خانوادۀ سلطنتی باشد .کارهائی که در اوقات فراغت و خارج از مسئولیت های رسمی شان انجام می دهند.

دیلی میل اضافه کرد : البته وسواس و حساسیت ما نسبت به رویال ها ( اعضای خانوادۀ سلطنتی انگلیس) چیز جدیدی نیست. در طول قرن ها نشیب و فراز های زیادی دربین بوده ، اما اگر به عنوان مثال؛ به دوران سلطنت چارلز دوم برگردید می توانید اسناد رسوایی معاشقه های پادشاه را با معشوقه های فراوانش پیدا کنید.در اوایل دهۀ1970 و اواخردهۀ 1990، احترام به سلطنت تا حد زیادی افول کرد. اما امروز رویال ها سواربر ابرها در آسمان سیر می کنند. به خصوص پس از عروسی با شکوه سلطنتی در سال گذشته و هنگامی که ملکه جوبیلی، الماس تاریخی خود را در میان موجی از حمایت های مردمی برای 60 سال خدمات عمومی چشمگیرش جشن می گیرد.
خبرنگار دیلی میل که افشا کننده راز پرنسس دایانا معروف بوده می نویسد : به طور کلی، روابط بین مطبوعات و کاخ سلطنتی یک رابطۀ دو سر سود است، هر چند گه گاه یکی از طرفین دست بالا را می گیرد و سود بیشتری می برد. و در حال حاضر، متاسفانه، این خانواده سلطنتی است که این امتیاز را در اختیار دارد ، در حالی که رسانه ها عقب مانده اند .
افشای رسوایی جنسی خانواده سلطنتی انگلیس که به خبر یک رسانه های این کشور تبدیل شده است در حالی اتفاق می افتد که گزارشگران حقوق بشر گزارش های وحشتناکی را از افزایش خشونت جنسی در اروپا مخابره می کنند به نحوی که در این کشورها هر چند دقیقه یک بار یک نفر مورد تجاوز قرار می گیرد اما این موضوع که در خانواده سلطنتی انگلیس که بالاترین مقام های آن کشور هم محسوب می شوند هم افراد در امان نیستند موضوعی است که به شدت مواضع دو گانه این کشورها را زیر سوال می برد .

گفتنی است پرنسس دایانا همسر شاهزاده چارلز اول یکی از معروف ترین و خبرساز ترین والبته محبوب ترین اعضای خانواده سلطنتی انگلیس بود که 15 سال قبل در یک حادثه رانندگی جان خود را از دست داد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد