سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

60 درصد بخشداران سیستان و بلوچستان اهل سنت هستند

 خبرگزاری فارس: 60 درصد بخشداران سیستان و بلوچستان اهل سنت هستند
استاندار سیستان و بلوچستان:
60 درصد بخشداران سیستان و بلوچستان اهل سنت هستند

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر 60 درصد بخشداران سیستان و بلوچستان اهل سنت هستند که این نشانگر توجه نظام جمهوری اسلامی به براداران اهل سنت است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرقند، حاتم نارویی عصر امروز در سفر به شهرستان تازه تأسیس قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان، در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: حدود هفت ماه است که به عنوان استاندار مسئولیت دارم؛ در همان روزهای اول، نیت داشتم به قصرقند سفر کنم، اما می‌خواستم با دست پر بیایم که خوشبختانه امروز این امر محقق شد.

وی افزود: ما همه یکی هستیم، شیعه و سنی نداریم، نان بعضی‌ها در این است که بگویند استان ما ناامن و محروم است، اما من به جرأت می‌گویم که استان ما ناامن و محروم نیست، بلکه مظلوم است در همین شهرستان قصرقند بهترین منابع را داریم که در صورت مدیریت صحیح شاهد پیشرفت آن خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان ادامه داد: این استان 11.5 درصد مساحت کل کشور را دارد؛ باید با افزایش تعداد شهرستان‌ها در زمینه توسعه آن گام برداریم، خوشبختانه در دولت نهم و دهم، 10 شهرستان جدید به این استان اضافه شده که قصرقند یکی از آنها است.

نارویی بیان داشت: باید تمام اداره‌ها در کمترین زمان ممکن در قصرقند تأسیس شود و همه باهم همکاری کنند تا شهرستان قصرقند به سرعت مثل شهرستان‌های دیگر پیشرفت کند.

وی تصریح کرد: قبل از انقلاب یک نفر بخشدار از اهل سنت انتخاب نمی‌شد؛ اما در حال حاضر 60 درصد بخشداران استان ما از اهل سنت هستند که این توجه نظام به برادران اهل سنت را می‌رساند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراها تأکید کرد: مردم استان همانند روز 22 بهمن با حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کنند و مثل همیشه وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان خواهند داد.

گفتنی است، امروز با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، حکم فرمانداری شهرستان قصرقند به کوروش محمدی اعطا شد؛ همچنین حکم بخشداران مرکزی، ساربوک و تلنگ به ترتیب به مجید خواجه‌زاده، اسماعیل بلیده و محمد شاهوزهی ابلاغ شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:30

با سلام
این موضوع خودش به تنهایی به جز آمارهای دیگه میتونه جواب دندان شکنی باشه برای اون کسایی که فقط در جهت تحریک برادران اهل سنت فریاد وای بلوچا رو سر دادن و اذهان دارند که قوم بلوچ در اسارت و مورد ظلم قرار گرفته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد