سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

مردم میرجاوه مرزداران واقعی و وفادار به نظام جمهوری اسلامی هستند

 

 

استاندار سیستان و بلوچستان:

مردم میرجاوه مرزداران واقعی و وفادار به نظام جمهوری اسلامی هستند

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان در جمع مسوولان و مردم میرجاوه با معرفی نخستین فرماندار، فعالیت رسمی فرمانداری شهرستان تازه تاسیس میرجاوه را اعلام کرد و گفت: مردم این شهرستان مرزداران واقعی و وفادار به نظام جمهوری اسلامی هستند.

 

به گزارش ایرنا، مهندس ˈحاتم ناروئیˈ عصر روز شنبه در آیین معرفی نخستین فرماندار شهرستان تازه تاسیس میرجاوه اظهار داشت: میرجاوه یکی از قدیمی ترین بخش های کشور و پیشانی ایران اسلامی است و به دلیل موقعیت خاص آن باید بیش از هر شهرستان دیگری مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان تازه تاسیس میرجاوه از توانمندیها و ظرفیت های بالایی در حوزه کشاورزی و تجارت برخوردار است که تاکنون بنحو شایسته ای از آنها استفاده نشده است.

وی افزود: فرماندار با همکاری مردم و مسوولان دستگاهها اجرایی باید تلاش مضاعفی برای شکوفایی استعدادهای این شهرستان انجام دهند.

ناروئی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی استانهای کشور بویژه سیستان و بلوچستان خدمات قابل توجهی ارائه شده اما هنوز جای کار زیاد است و باید همه دست دردست هم داده و از توانمندیها و ظرفیت های سرشار استان برای توسعه و پیشرفت منطقه استفاده کرد.

وی افزود: امیدواریم این استان به حدی پیشرفت کند که نگین سایر استانها شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در دولت نهم و دهم 10 شهرستان جدید به شهرستانهای استان افزوده شده است.

ناروئی خطاب به فرماندار شهرستان میرجاوه تاکید کرد: با هماهنگی مدیران کل دستگاههای اجرایی هر چه سریعتر نسبت به ایجاد نمایندگی ادارات مختلف اقدام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان سخناش ˈغلامرضا گنجیˈ را به عنوان نخستین فرماندار شهرستان میرجاوه معرفی کرد.

گنجی پیش از این به عنوان معاون فرماندار ایرانشهر مشغول بکار بود.

شهرستان میرجاوه پیش از این به عنوان بخش میرجاوه از توابع شهرستان زاهدان بود که بر اساس تصمیم هیات وزیران، این شهرستان به مرکزیت شهر میرجاوه از ترکیب بخش مرکزی متشکل از دهستان های حومه و «انده» و بخش لادیز و ریگ ملک ایجاد شده است.

اکنون شمار شهرستان های تابعه استان سیستان و بلوچستان به 18 شهرستان رسیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد