سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

دو بوکسور سیستان و بلوچستان برای حضور در رقابتهای آسیایی انتخاب

 

دو بوکسور سیستان و بلوچستان برای حضور در رقابتهای آسیایی انتخاب شدند

زاهدان - رییس هیات بوکس سیستان و بلوچستان گفت: دو بوکسور از این استان برای حضور در رقابتهای بوکس قهرمانی جوانان آسیا در فهرست نهایی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند.

 

ˈحسین ثوریˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کادر فنی تیم ملی بوکس جوانان پس از برگزاری چندین مرحله اردوی انتخابی، بوکسوران منتخب را برای حضور در رقابت های آسیایی فیلیپین معرفی کردند.

وی اظهار داشت: بر اساس این جدول ˈارسلان عبدالهی و مبین کهرازهˈ دو بوکسور سیستان و بلوچستان نمایندگان ایران در اوزان 56 و 75 کیلوگرم این دوره از رقابت ها خواهند بود.

رییس هیات بوکس سیستان و بلوچستان گفت: رقابت های بوکس جوانان آسیا از 20 اسفندماه امسال در شهر سوبیک فیلیپین آغاز می شود.

ثوری افزود: هومن طغانی در وزن 49 کیلو گرم، ارسلان عبدالهی در وزن 56 کیلو، هادی ماکویی در وزن 60 کیلو، احسان خدایاری در وزن 64 کیلو، ساسان زیبرم در وزن 69 کیلو، مبین کهرازه در وزن 75 کیلو، سیاوش امیدی در وزن 81 کیلو، سینا قلعه بندی در وزن 91 کیلو، میلاد روشن زاده در وزن 91+ کیلو گرم اعضای تیم ملی بوکس ایران را برای شرکت در این رقابت ها تشکیل می دهند.

وی گفت: اکبر احدی و مجتبی فرجی به عنوان مربی، همایون اردلان به عنوان سرپرست و فرزاد صادق پور به عنوان داور اعزامی، تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا همراهی می کنند. ک/3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد