سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

صادرات 21 هزار تن سیمان به سومالی

مدیر عامل کارخانه سیمان خاش خبر داد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل کارخانه سیمان خاش گفت: در ماه‌های گذشته 21 هزار تن سیمان خاش به سومالی صادر شده است.

خبرگزاری فارس: صادرات 21 هزار تن سیمان به سومالی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان، علی‌اصغر گرشاسبی به مناسبت روز حمل و نقل و رانندگان در خاش ضمن تقدیر از عملکرد رانندگان و بخش حمل و نقل بار استان اظهار داشت: بخشی از موفقیت‌های کارخانه سیمان و حضور در بازار 2 کشور سومالی و جیبوتی و سایر کشورهای آفریقایی مدیون تلاش رانندگان می‌باشد.

وی از حمل و نقل به عنوان حلقه‌ای مهم که کامل کننده چرخه تولید به مصرف می‌باشد نام برد و افزود: هم‌اکنون محصولات سیمان خاش در بازارهای خارجی از جمله افغانستان، پاکستان و برخی کشورهای آفریقایی مشتریان خود را پیدا کرده که مستلزم حفظ این مشتری‌ها در گرو ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از حمل و نقل برای انتقال سریع و به موقع کالاهای تولیدی به بازارهای مصرف است.

مدیرعامل سیمان خاش در ادامه صادرات 21 هزار تن سیمان خاش به کشور سومالی در ماه‌های گذشته را نتیجه همدلی و تلاش جهادگونه رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل شهرستان خاش دانست و گفت: این مهم طی یک هفته بارگیری و از چابهار صادر شد.

گرشاسبی همچنین از صادرات بیش از 130 هزار تن سیمان در 9 ماه نخست سال‌جاری خبر داد و افزود: هدفگذاری ما برای سال 91، 70 هزار تن سیمان برای صادرات بوده که در 9 ماه نخست سال‌جاری با همدلی بخش‌های مختلف بیش از اهداف تعیین شده محقق شد.

در پایان این مراسم علیرضا مجرد مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان ضمن تبریک 26 آذر روز حمل و نقل و رانندگان از تلاش‌های مجموعه سیمان خاش به خاطر بزرگداشت روز حمل و نقل و رانندگان تقدیر و قدردانی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد