سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

220 محدوده معدنی دارای مجوز در سیستان و بلوچستان وجود دارد

 خبرگزاری فارس: 220 محدوده معدنی دارای مجوز در سیستان و بلوچستان وجود دارد
 
سرپرست معاونت معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان:
220 محدوده معدنی دارای مجوز در سیستان و بلوچستان وجود دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌ و بلوچستان گفت: تعداد 220 محدوده معدنی دارای مجوز در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد.به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌ و بلوچستان، داود شهرکی اظهار داشت: 220 محدوده معدنی دارای مجوز در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد که 170 معدن دارای پروانه بهره‌برداری و 50 معدن دارای مجوز برداشت می‌باشد.

وی افزود: 100 درصد معادن استان دارای مسئول فنی متخصص در این زمینه هستند.

سرپرست معاونت معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌ و بلوچستان بیان کرد: این مسئولان فنی متناسب با درجه بندی و رتبه بندی پروانه اشتغال، مسئول فنی در معادن، مشغول به فعالیت بوده و باید دارای مدرک کارشناسی به بالاتر باشند و در رشته‌های مرتبط با فعالیت از جمله زمین شناسی، معدن، متالورژی و نقشه برداری تحصیل کرده باشند.

شهرکی ادامه داد: مسئولان فنی در بخش‌های مختلفی از جمله اکتشاف، بهره‌برداری، نقشه برداری و فرآوری و صنایع معدنی به انجام فعالیت می‌پردازند که نظارت به شرح عملیات اکتشافی متناسب با نوع ماده معدنی، طراحی و اجرا و فرآیندهای استخراج مواد معدنی، رعایت اصول ایمنی، طراحی اصولی روش‌های استخراج متناسب با نوع ماده معدنی، از جمله فعالیت‌های آنهاست.

وی گفت: بر اساس آیین نامه‌های اجرایی و دستورالعمل‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، ارائه تمام خدمات از جمله تسهیلات، سوخت و ماشین آلات و تمدید پروانه بهره‌برداری منوط به در اختیار گرفتن و استخدام مسئول فنی از سوی معدنکاران است.

سرپرست معاونت معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌ و بلوچستان افزود: مسئولان فنی از سوی سازمان نظام مهندسی معدن استان مورد تأئید قرار خواهند گرفت و باید عضو این سازمان نیز باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد