سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

عراق اعضای گروهک منافقین را تحویل ایران دهد

حسینی با تاکید بر لزوم تحویل منافقین به ایران:

عراق اعضای گروهک منافقین را تحویل ایران دهد

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با یادآوری اینکه گروهک تروریستی منافقین از عراق به عنوان پایگاهی برای تعقیب اهداف مزدورانه و خرابکارانه ضد مردم ایران و عراق استفاده می‌کند، متذکر شد: انتظار ایران از دولت عراق این است که قاطعانه با این گروهک و سرمداران آن برخورد کند و با تحویل اعضا این گروهک به جمهوری اسلامی، برادری و دوستی خود را به اثبات رساند.

سید باقر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خانه ملت، تصریح کرد: گروهک تروریستی منافقین از عراق به عنوان پایگاهی برای تعقیب اهداف مزدورانه و خرابکارانه بر ضد مردم ایران و عراق استفاده می‌کند و با پیگیری منافع و اهداف تجاوزکارانه آمریکا و رژیم‌صهیونیستی، ناامنی و خشونت در منطقه را دامن می‌زنند.

نماینده مردم زابل ، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر پافشاری ابرقدرت‌ها در استمرار حضور گروهک منافقین در عراق، افزود: این گروهک به عنوان یک تشکیلات سازمان یافته و تروریستی از سوی دشمنان جمهوری اسلامی ایران، برای مبارزه با ملت ایران، تجهیز و تسلیح می‌شوند.

حسینی یادآور شد: رژیم صهیونیستی که پروسه ناامن سازی در منطقه و کشور‌های مسلمان را دنبال می کند، از گروهک تروریستی منافقین به عنوان مهره‌ای برای اجرای عملیات تروریستی استفاده می‌کند و عملیات مشترک منافقین با موساد در بمب گذاری‌های در عراق و ترور دانشمندان هسته‌ای ایران، گواه این امر است.

وی گفت: انتظار ایران از دولت عراق این است که قاطعانه با این گروهک و سردمداران آن برخورد کند و با تحویل اعضا این گروهک به جمهوری اسلامی، برادری و دوستی خود را به اثبات رساند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، درباره گزینه‌های بعدی استقرار منافقین در کشور‌های همسایه ایران، یادآور شد: جمهوری اسلامی با هر کشوری که پناهگاه بعدی منافقین باشد، برخورد قاطعانه خواهد کرد و اسکان دادن دشمنان ملت ایران را، دشمنی این کشور با ایران اسلامی می‌داند.

کمیته تخلیه اردوگاه اشرف، یکشنبه گذشته دارایی‌های این اردوگاه را به منظور مقدمه‌ای برای انتقال نوبت ششم عناصر گروهک تروریستی منافقین از این اردوگاه به پایگاه "الحریة" (لیبرتی سابق)، منتقل کردند و شخصیتهای سیاسی و تحلیلگران عراقی ضمن تاکید مجدد بر غیر قانونی بودن حضور گروهک منافقین در خاک عراق، خروج آنها از اردوگاه اشرف را آغاز فروپاشی این گروهک دانسته‌اند./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد