سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

ایرانشهر ظرفیت لازم برای ایجاد منطقه بارانداز اقتصادی را دارد

خبرگزاری فارس: ایرانشهر ظرفیت لازم برای ایجاد منطقه بارانداز اقتصادی را دارد

فرماندار ایرانشهر:
ایرانشهر ظرفیت لازم برای ایجاد منطقه بارانداز اقتصادی را دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ایرانشهر گفت: شهرستان ایرانشهر، ظرفیت و زیرساخت‌های لازم برای ایجاد منطقه بارانداز اقتصادی را دارا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، رحمدل بامری صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان با حضور نماینده منتخب مردم در مجلس نهم، علما و اعضای شورای اداری اظهار داشت: اقدامات اخیر سربازان گمنام امام زمان(عج) در شناسایی و دستگیری عاملان ترور شهدای هسته‌ای ایران و این پیروزی بزرگ را به ملت ایران تبریک و تهنیت می‌گوییم.

وی به پیروزی اسلام خواهان در کشور تاریخی و مسلمان مصر اشاره کرد و افزود: این پیروزی‌ها روز به روز بر عزت و عظمت مسلمانان در جهان و فروپاشی زورگویان و مستکبران جهان می‌افزاید.

فرماندار ایرانشهر ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران، خدمات شایانی را در بخش‌های مختلف در حوزه شهرستان ایرانشهر انجام داده اما با همه این خدمات هنوز مشکلاتی در حوزه شهرستان مشهود است که امید می‌رود با پیگیری در سطح ملی این مشکلات مرتفع شوند.

بامری به موضوع تغییر تعرفه برق شهرستان اشاره کرد و گفت: پیگیری‌های متعددی در این زمینه انجام شده و وزیر نیرو هم در سفر به شهرستان ایرانشهر قول مساعد داده که به‌زودی اجرایی شود.

وی در ادامه حل مشکلات کارخانه بافت بلوچ را با رویکرد اصلاح ساختار و استفاده از ظرفیت کارخانه در بحث فرآوری خرما و بسته‌بندی محصولات کشاورزی شهرستان مطرح کرد.

فرماندار ایرانشهر بیان داشت: شهرستان ایرانشهر ظرفیت و زیرساخت‌های لازم برای ایجاد منطقه بارانداز اقتصادی را با توجه به نزدیکی به منطقه ویژه اقتصادی چابهار دارا است که از گذشته نیز این موضوع پیگیری و از خواسته‌های مردم شهرستان است که امیدواریم اجرایی شود.

بامری تصریح کرد: شهرستان ایرانشهر به عنوان قطب کشاورزی منطقه است که باید با استفاده از روش‌های نوین کشاورزی، از حداکثر ظرفیت در این بخش بهره ببریم.

وی اضافه کرد: دولت تسهیلات خوبی برای به‌کارگیری روش‌های نوین کشاورزی به کشاورزان اعطا می‌کند که طی آن 85 درصد هزینه توسط دولت و 15 درصد توسط کشاورز تامین می‌شود لذا انتظار می‌رود کشاورزان از این فرصت برای تغییر روش‌های سنتی و تحول و توسعه کشاورزی استفاده کنند.

فرماندار ایرانشهر، مسئولان را به خودسازی، تفکر، تعقل و علم‌اندوزی توصیه کرد و تعامل و احساس مسئولیت برای حل مشکلات مردم را خواستار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد