سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

معاریو: "گنبد آهنین" حتی یک موشک را سرنگون نکرد

 خبرگزاری فارس: معاریو:
 
معاریو: "گنبد آهنین" حتی یک موشک را سرنگون نکرد

خبرگزاری فارس: روزنامه صهیونیستی"معاریو" با اذعان به ناکارآمدی سامانه"گنبد آهنین" در رهگیری موشک‌های مقاومت فلسطین نوشت که گنبد آهنین حتی یک موشک را سرنگون نکرد.

به گزارش فارس، معاریو نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز سامانه چهارم را در منطقه "نتیفوت" در النقب واقع در جنوب فلسطین اشغالی نصب کرد و این در حالی است که صبح امروز یک فروند موشک گراد بین دو شهر "اووکیم" و "بئرالسبع" اصابت کرد.

بنابر این گزارش تصمیم برای استقرار سامانه چهارم گنبد آهنین شب گذشته در جریان رایزنی‌های امنیتی "ایهود باراک" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با "بنی گانتس" رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم اتخاذ شد همچنانکه سامانه مستقر در نزدیکی بئرالسبع، عسقلان و اشدود نیز فعال شد.

این در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایت تازه صهیونیست‌ها علیه مردم نوار غزه، شهرک‌های صهیونیستی را هدف قرار داده و از دیروز تا کنون 50 فروند موشک به سمت اراضی اسرائیلی شلیک کردند که یکی از آنها به یک پایگاه گارد مرزی در داخل کیبوتس "یدمرخادی" اصابت کرد و طی آن 5 نظامی صهیونیست زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه حملات خود علیه نوار غزه که از سه روز پیش آغاز شده 8 نفر از جمله یک کودک شیرخواره را شهید و بیش از 12 نفر دیگر را زخمی کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد