سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

جزییات تجاوز و قتل خانم معلم سیستان و بلوچستانی

جزییات تجاوز و قتل خانم معلم سیستان و بلوچستانی

دو مرد که بعد از تجاوز به یک معلم او را به قتل رسانده‌اند به صورت فوق‌العاده در دادگاه کیفری استان سیستان و بلوچستان محاکمه می‌شوند.

به گزارش مکران به نقل از شرق: این دو مرد چند روز پس از ارتکاب این جنایت با ردیابی موتوسیکلت‌شان دستگیر شدند و در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند. روز چهارشنبه چهارم آذر هنگامی که «عذرا- س» که از پنج سال قبل معلم دینی و عربی یک مدرسه راهنمایی در بخش بیدل شهرستان سرباز بود سر کلاس‌های درس حاضر نشد دانش‌آموزان نگران او شدند و موضوع را به دیگر معلمان اطلاع دادند. علت نگرانی آنها این بود که در مسیر مدرسه در منطقه‌ای کم‌تردد تعدادی برگه امتحانی درس عربی را مشاهده کرده بودند و حدس می‌زدند این برگه‌ها برای معلم خودشان باشد و اتفاقی برای او رخ داده باشد.

به این ترتیب یکی از معلمان مرد مدرسه به محلی که دانش‌آموزان گزارش داده بودند رفت و بعد از دیدن ورقه‌های امتحانی به جست‌وجو در آن منطقه پرداخت و یک کیسه مرغ پوست‌کنده را هم مشاهده کرد و مطمئن شد اتفاقی برای عذرا رخ داده و بنا به دلایلی وسایلی که دست او بوده روی زمین رها شده است. ادامه جست‌وجوها به کشف جنازه این زن 25ساله در یک چاله منجر شد و پس از آن پلیس و بازپرس جنایی در جریان قرار گرفتند و تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کردند. بررسی صحنه جرم جای دو جفت کفش مردانه و رد یک موتوسیکلت را نمایان کرد و مشخص شد قاتلان این معلم دو مرد بودند که بنا به آثار موجود به این زن تجاوز کرده و سپس با کوبیدن جسمی سخت به سرش او را به قتل رسانده و با سرقت کردن اموال او فراری شده‌اند. بعد از اینکه جنازه به پزشکی قانونی انتقال یافت تجسس‌ها درخصوص این جنایت ادامه پیدا کرد و مشخص شد عذرا به همراه دو زن معلم دیگر در یک خانه زندگی می‌کرد و ساعت 11 صبح روز حادثه قصد داشت به دیدن یکی از دوستان خود در روستایی در منطقه راشک برود. او جاده آسفالته را پشت سر گذاشته و وقتی وارد فضای خاکی شده، مورد هجوم قاتلان ناشناس قرار گرفته بود. کارآگاهان در ادامه با استفاده از رد لاستیک موتوسیکلت نوع آن را تشخیص دادند و با ردیابی‌های گسترده به دو مرد متاهل به نام‌های نظرمحمد و عبدالطیف مشکوک شدند و آنها را دستگیر کردند. این دو ابتدا مدعی شدند در این ماجرا هیچ نقشی نداشتند ولی وقتی تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفتند به تجاوز و قتل اقرار کردند. نظرمحمد در بازجویی‌ها گفت: «آن روز همراه دوستم در حال رفتن به روستا بودیم که زن جوان را تنها در بیابان دیدیم. در یک لحظه به فکرمان رسید به او تعرض کنیم برای همین به این زن حمله کردیم. او خیلی التماس می‌کرد و می‌خواست رهایش کنیم اما ما بدون توجه به گریه و زاری‌های این زن به او تعرض کردیم. ما نمی‌خواستیم او را بکشیم اما وقتی می‌خواستیم فرار کنیم گفت ما را شناخته است برای همین ترسیدیم ما را به پلیس لو بدهد بنابراین چاره‌ای ندیدیم جز اینکه او را بکشیم. به همین دلیل با ضربه‌های سنگ او را به قتل رساندیم و جنازه‌اش را در یک گودال انداختیم و فرار کردیم.»پس از اینکه دو متهم به جنایت‌شان اقرار کردند پرونده آنها در اختیار بازپرس جنایی قرار گرفت و دو متهم به بازسازی صحنه جرم پرداختند. بنا بر این گزارش اکنون قرار است دو متهم خارج از نوبت و به صورت فوق‌العاده محاکمه شوند.

نظرات 1 + ارسال نظر
دختر تنها چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 18:53 http://qamkadeh530.blogfa.com

سلاااام...وای دمتون گرم..انقده دوست داشتم در مورد بلوچستان و تاریخش و اخبارش و حال و احوالش بدونمممم
من یه بلوچم که توی تهران زندگی میکنه
حتما همه ی وبتون رو میخونم...
فهلا که امتحانا نمیذارتم...به موقعش میام
واقعا خسته نباشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد