سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

دنیای مجازی هم حزبی های بلوچ را «نه» گفت

دنیای مجازی هم حزبی های بلوچ را «نه» گفت

اقلیت بودن هیچوقت احساس خوبی نبوده است. این احساس را میتوان در نظرات وبلاگهای بلوچی بخوبی برداشت نمود . نگاهی که بیندازید یکی و دوتا نظر از حامیان حزبی در میان دهها کامنت وبلاگها بطور زننده ای دیده میشود . اقلیت حزبی بلوچ همانطور که از نتایج و سوابق پیداست ماهیت و وجودش مانند افکار و عقاید هم نوعانش همیشه قلیل و ناچیز بوده است . مانند لکه سیاهی که میخواهد در میان وسعت سپیدی بلوچ خودنمایی کند و سیاست دیکته شده خود را بازدیکته نماید . اقلیتی که بخواهد خود را حفظ کند هیچ ناصواب نیست اما اقلیتی که برآن باشد تا خود را بر اکثریت تحمیل کند و حقوق دیگران را ضایع نماید همیشه مورد نفرت قرار می گیرد .

کسانی که خبرها و منابع و هزاران وبلاگ و وبسایت را زیر و رو می کنند تا اعداد و ارقام معادن طلا و جواهر بلوچستان را جمع و تفریق کنند چرا مقداری به افکار خود رجوع نمیکنند تا ذهن بیمار خود را پالایش نمایند و شاید به حقیقت برسند .

آقای ناصر بلیده ای!

حقیقت همیشه یک جلوه تلخ در کنار شیرینی اش با خود دارد ، در واقعیت که نام نیکی از خود برجای نگذاشته اید ، از حمایت های بی دریغ و تبلیغات رسانه ای تان برای گروهک های مسلح و آدمکش مانند جندالله و پژاک گرفته تا طرح هایی برای تجزیه و آشوب در بلوچستان و وارونه جلوه دادن وضعیت بلوچستان در سازمان هایی بین المللی و…

در نهایت ناچارید بپذیرید در دنیای مجازی هم شکست خورده اید ، وبلاگ ها و وبسایت های بلوچی را میبینم که همه علیه حزبی ها موضع گیری کرده اند و همه اعلام انزجار میکنند از رفتار و سیاست شما .

گر حقیقت را خوری تو با عسل باز گویی تلخ باشد در مثل

نقل قول از ناصر بلیده ای و رحیم بندویی: از دست و پا زدن و میهمانی رفتن های بدون دعوت به این سازمان و آن پارلمان که چیزی عایدمان نشد ، دیدیم آخرش که کاری از دستمان ساخته نیست ، گفتیم همین سایت و وبلاگ را از دست ندهیم ، خودمان و بچه ها را همه را سفارش کردیم در کامنت ها همیشه در صحنه حضور داشته باشند اما انگار این ساز مخالف زدن ما همه جا خودش را نشان می دهد و تابلو شده ایم . خیلی کلافه هستیم ، مثل اینکه جنبش ۹۹ درصدی بلوچ ها هم براه افتاده ، از دنیای واقعی که طرد شدیم ، انگار جنبش اکثریت دنیای مجازی را هم تسخیر کرده اند…

کوکار / فریاد بلوچ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد