سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

سرزمینم بلوچستان

اخبار بلوچستان,فرهنگ بلوچستان,تاریخ بلوچستان و جهان

چند خبر کوتاه انتظامی

 

چند خبر کوتاه انتظامی                      

زاهدان - اعضای باندی که اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر در شهرستان خاش می کردند توسط ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش روز جمعه مرکز اطلاع رسانی پلیس، ماموران انتظامی شهرستان خاش روز گذشته در پی کار اطلاعاتی و کسب خبر مبنی بر فعالیت باندی متشکل از قاچاقچیان و اشرار که با نگهداری مواد مخدر، اسلحه و مهمات غیرمجاز اقدام به توزیع آن در سایر نقاط استان می کنند، اقدامات پلیسی خود را آغاز کردند.
ماموران انتظامی محل نگهداری مواد و اسلحه ها را در یکی از روستاهای شهرستان خاش شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه سه نفر از اعضای این باند را در محل دستگیر کردند.
بر پایه این گزارش ماموران در بازرسی از محل هفت کیسه 10 کیلویی مواد مخدر از نوع تریاک، یک قبضه سلاح شکاری تک لول بدون مجوز، سه جعبه تیربار گرینوف، 322 عدد فشنگ جنگی تیربار و دو دستگاه دوربین شکاری را کشف و ضبط کردند.
دو دستگاه خودرو نیز در این زمینه توقیف و متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.
به گزارش دیگر مرکز اطلاع رسانی پلیس، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از کشف 485 کیلوگرم حشیش طی روز گذشته در زاهدان خبر داد .
سرهنگ 'رضا ناظری' در تشریح این خبر گفت : ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید غفاری زاهدان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر را با خودروهای عبوری به شهر زاهدان منتقل و سپس در فرصتی مناسب به سایر نقاط استان حمل می کنند اقدامات پلیسی خود را آغاز کردند.
وی بیان کرد: ماموران محل های تردد احتمالی قاچاقچیان را زیر نظر قرار داده که در همان زمان یک دستگاه خودرو وانت وارد محل شده اما با دیدن ماموران اقدام به فرار کرد.
او ادامه داد : ماموران در تعقیب خودرو موفق به توقیف آن می شوند، که در بازرسی از آن مقدار تقریبی 485 کیلو گرم حشیش با لفافه کشف و ضبط شد.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند اما تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.
به گزارش دیگر مرکز اطلاع رسانی پلیس، روز گذشته ماموران یگان امداد شهرستان ایرانشهر موفق به کشف 120 هزار نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه خودرو شدند .
ماموران یگان امداد ایرانشهر در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق مواد دخانی از راننده یک دستگاه خودرو سواری 300 باکس سیگار خارجی را کشف و ضبط کردند.
همچنین مرکز اطلاع رسانی پلیس در خبری دیگر اعلام کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سیستان و بلوچستان روز گذشته موفق شدند 140 هزار لیتر سوخت قاچاق را در زاهدان کشف و ضبط کنند.
در این رابطه سه نفر از اعضای یک باند دستگیر و پنج دستگاه خودرو تریلر حامل سوخت قاچاق نیز توقیف شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد